قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال تمدید می شود

ساعت: 20:42
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922393

رئیس کمیسیون فوتسال گفت: با توجه به اینکه قرارداد شمسایی و کادر فنی تیم ملی در اسفندماه به پایان می رسد، این قرارداد با موافقت رئیس فدراسیون تمدید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی رئیس کمیسیون فوتسال درباره دیدار امروز تاج رئیس فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفت.

وی گفت: در این جلسه ابتدا شمسایی گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی ارائه کرد. وی همچنین نظر خود را درباره موفقیت این تیم و بازی های تدارکاتی به ویژه در فیفا در سال های 2023 و 2024 و اضافه شدن یک مربی خارجی به عنوان دستیار در تیم ملی بیان کرد.

رئیس کمیسیون فوتسال اضافه کرد: در این جلسه در خصوص دیدارهای تدارکاتی با تیم های ملی ازبکستان، برزیل، تایلند و … نیز صحبت شد و مقرر شد کمیسیون فوتسال و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری کنند. موضوع.

وی بیان کرد: تاج در این جلسه از حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم های ملی مردان و زنان به ویژه تیم های زیر 20 سال و جوانان خبر داد. برای موفقیت تیم ملی بزرگسالان باید در مراحل اولیه و تشکیل تیم های نوجوانان بیش از پیش برخورد کنیم و فدراسیون حمایت همه جانبه ای را انجام می دهد.

اصولی در پاسخ به این سوال که آیا علی صانع سرمربی تیم زیر 20 سال اعلام کرده که تیم جوانان تشکیل خواهد شد، گفت: بله؛ بله. این سوال درست است و با توجه به حمایت فدراسیون، تیم ملی جوانان برای کمک به تیم ملی بزرگسالان تشکیل می شود و در دستور کار کمیسیون فوتسال و فدراسیون قرار دارد. در این جلسه همچنین مقرر شد با دعوت از کشورهای فعال در این سطح، جلسات تدارکاتی متعددی برای تیم های پایه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید