اعلام آخرین مهلت باشگاه های والیبال برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877222

فدراسیون والیبال آخرین مهلت قرارداد باشگاه های لیگ برتری و دسته اولی را با بازیکنان و کادر فنی تیم ها اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه ای به مدیران عامل لیگ برتر و باشگاه های والیبال لیگ دسته اول کشور آخرین مهلت عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرد. .

بر این اساس باشگاه های لیگ برتری تا روز چهارشنبه 4 مردادماه فرصت دارند با بازیکنان و کادر فنی تیم های حاضر در لیگ برتر 1401 مردان قرارداد امضا کنند.

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام سردار دلها در سال 1400 (2 آبان تا 23 اسفند) با برگزاری 196 مسابقه پیگیری شد.

این مسابقات با قهرمانی تیم مقاومت شهداب به پایان رسید و پیکان نایب قهرمان شد. سپاهان و فولاد سیرجان نیز عنوان سومی را در مجموع کسب کردند.

همچنین بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ، باشگاه های لیگ دسته اول (سری A) مردان باشگاه های کشور تا روز شنبه 17 مردادماه فرصت دارند با بازیکنان و کادر فنی قرارداد امضا کنند و تیم های باشگاهی را نیز امضا کنند. از دسته اول (سری) ب) مردان کشور نیز تا سه شنبه 20 مردادماه فرصت دارند قرارداد امضا کنند.

از 28 آبان لغایت 20 اسفند 1392 سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های سری آ ایران به تماشا نشست و مسابقات قهرمانی گیتی پسند به پایان رسید.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های ایران و ایران در دسته اول دسته B در سال 1400 با قهرمانی ملوانان به پایان رسید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید