برگزاری بازی های دو طرفه لیگ برتر بسکتبال بانوان/ تاکید بر عقد قرارداد و پرداخت بدهی به بازیکنان و کادرفنی


ساعت: 00:36
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884284

برگزاری جلسه هماهنگی سازمان لیگ با حضور نمایندگان باشگاه ها

لیگ برتر بسکتبال بانوان مانند لیگ برتر آقایان به صورت دو طرفه اجرا می شود و باشگاه ها دارای سیستم امور مالیاتی و همچنین ثبت الکترونیکی قراردادها در سامانه ملی و پرداخت حق عضویت به فدراسیون، بازیکنان و فنی می باشند. کارکنان و سرپرستی و سالن های استاندارد برای برگزاری مسابقات مورد تاکید و الزام قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ برای هماهنگی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان امشب با حضور محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون، فتانه ملک نایب رئیس، نصرت الله جعفریان سرپرست سازمان لیگ برگزار شد. سازمان، فریدون سلیمیان، مسئول کمیسیون داوران، مریم زارع، مسئول کمیسیون مسابقات و مستانه دهقان، مسئول کمیسیون داوران زن و نمایندگان تام الاختیار برخی باشگاه ها انجام شدند.

نصرت الله جعفریان، رئیس سازمان لیگ، برخورداری باشگاه ها از استانداردهای اولیه برای برگزاری مسابقات و تجهیزات مناسب و قابل قبول از جمله کفپوش سالن، حلقه، تخته پشتی و رختکن کاملا مجهز را برای باشگاه ها ضروری دانسته و تاکید کرده است که برای بهبود قضاوت، همه تیم ها لازم است. در هاستینگ نیز باید مجهز به سیستم IRS باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد فصل نقل و انتقالات از اول مرداد ماه آغاز شود و قراردادهای باشگاهی با بازیکنان، کادر فنی و سرپرستان مانند لیگ برتر آقایان تا اول شهریور فقط به صورت الکترونیکی در سامانه کشور ثبت شود.

در این جلسه نمایندگان تام الاختیار باشگاه های شهرداری گرگان، امریتات، آکادمی آسان، بهمن حضور داشتند.

تیم های کردستان مانیا، نفت آبادان، سفرداد، پاس و گاز برای حضور در لیگ برتر فصل آینده اعلام آمادگی کردند اما در این دیدار حضور نداشتند.

تیم های سپاهان و اشمیدر از لیگ برتر انصراف دادند.

سازمان لیگ تعداد تیم ها و روز قرعه کشی مسابقات را پس از پایان مهلت ثبت نام باشگاه در سامانه کشوری اعلام می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید