اقداماتی برای تقویت کادرفنی تیم ملی بسکتبال انجام می شود/ سالن فعلی بسکتبال کشور کوچک است


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812091

با سه بار به تعویق افتادن انتخابات بسکتبال، در سردرگمی و ناامیدی فرو رفت.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اقداماتی برای تقویت کادرفنی تیم ملی بسکتبال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در پایان این انتخابات جواد داوری از فدراسیون بسکتبال با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

این داور در پایان انتخابات فدراسیون بسکتبال درباره برنامه های خود برای فدراسیون بسکتبال گفت: برنامه ما بر اساس توسعه بسکتبال است و اولویت های فرهنگی، بانوان و استانی داریم. ما 3 دسته مهم و سریع داریم که 4 سال کوتاه هستند. باید بر اساس چالش های موجود برنامه ریزی بلندمدتی داشته باشیم. من سابقه ریاست هیئت مدیره را دارم و از مشکلات آنها مطلع هستم. ما برنامه های قوی و منسجمی خواهیم داشت. برای تیم های ملی و پایه کار زیادی داریم و باید استعدادها شناسایی شوند.

وی با اشاره به اهمیت زنان ادامه داد: بحث زنان که به تازگی وارد عرصه بین المللی شده است، برنامه ریزی خوبی داریم تا بهترین اتفاقات ممکن را در این قاره رقم بزنیم. امیدوارم با نظر وزیر در بازی های آسیایی تیم بانوان ۵ بر ۵ باشد. ما تلاش می کنیم و به دنبال آن هستیم.

وی افزود: انتخابات سه بار به تعویق افتاد اما تلاش آقای پولادگر منجر به آن شد. بسکتبال گیج و پر حاشیه بود، هرچند عسکریان خیلی خوب کار کرد. امیدوارم همچنان از این توان خوب استفاده کنیم.

داور مسابقه در پاسخ به این سوال که برای مشکل کلیشه ای زیرساختی چه برنامه ای دارید، گفت: بحث خانه بسکتبال شکل گرفته است و سعی می کنم در این 4 سال به این خواسته جامعه بسکتبال جامه عمل بپوشانم. سالن فعلی برای بسکتبال کشور کوچک است و باید گام موثری برداریم. اردوی تیم ملی را هم در نظر داریم تا خوب حرکت کنیم و مشکل حل شود.

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال درباره اینکه آیا تغییراتی در کادر فنی تیم های ملی ایجاد می شود، گفت: در بحث تمرین مشکل داریم، هنوز وارد بحث لیدرها نشده ایم و برای تقویت ملی پوشان هر قدمی برمی داریم. تیم.” هنوز با سرمربی جدید صحبت نکرده ایم و کمیته فنی در جلسه ای درباره تیم ملی مردان و زنان تصمیم گیری می کند. اقداماتی برای تقویت کادرفنی تیم ملی در حال انجام است.

وی درباره نتایج تیم ملی در راهیابی به جام جهانی و باخت به قزاقستان گفت: بچه ها سخت کار می کنند، بسکتبال برد و باخت است و نباید از تیم ملی ناراضی باشیم. ما می توانستیم برنده شویم، اما اتفاقاتی افتاد. ما در پنجره بعدی مسابقات مهمی داریم و باید برای پوست اندازی برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید