چه اقداماتی از سوی مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ سلامت دانش آموزان انجام می شود؟

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802228

با توجه به جهش ویروس کرونا به نام Omicron در کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان آموزش و پرورش استان باید به نگرانی والدین دانش آموزان برای پیشگیری از این ویروس رسیدگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، ویروس کرون در جدیدترین جهش خود با نام اومیکرون شناسایی شد، بنابراین می توان هشدارها را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از مرگ و میرهای جدید جدی گرفت. در سراسر کشور تشدید خواهد شد و منجر به افزایش نرخ انتقال و افزایش مرگ و میر خواهد شد، اگرچه کارشناسان بهداشت می گویند دوز سوم واکسن کراون در مبارزه با ویروس موثر است.

در شرایط کنونی کهگیلویه و بویراحمد به ویروس آمیکرون مبتلا شده است و نگرانی هایی در خصوص حفظ سلامت جامعه ابراز شده است تا با اقدامات انجام شده افراد کمتری در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست بدهند. فعالیت در عرصه های مختلف، اما برای تداوم حرکت جامعه، ادامه روند فعالیت ها برای جلوگیری از رکود و توقف بخش های مختلف ضروری بود.

نظام آموزشی یکی از بخش‌هایی بود که تحت تأثیر تاج و تخت قرار گرفت و سیستم را تعطیل کرد، اما ادامه این روند منجر به کاهش تحصیلات دانش‌آموزی و همچنین کاهش کیفیت آموزش شد و به گفته ستاد ملی تاج و تخت، ادامه یافت. حضور دانش آموزان

Omicron در شرایط کنونی باعث نگرانی اقشار مختلف جامعه به ویژه والدین و دانش آموزان شده است. از omicron اجتناب کنید.

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با انجام اقداماتی از جمله واکسیناسیون و تزریق نوبت سوم واکسن در دستور کار، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانش آموزان و ادامه روند واکسیناسیون در بین معلمان برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان توسط امگرون گام بردارید. .

در شرایط کنونی دو مقوله ارتقای کیفیت آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان مهم است و تحقق این موضوع منوط به توجه جدی به حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است تا دانش آموزان و والدین احساس راحتی کنند. در فرآیند یادگیری در کلاس درس گفتنی است، هرگونه کوتاهی مسئولان آموزش و پرورش در جدی نگرفتن تاکیدات حوزه بهداشت در مبارزه با ایمیکرون می تواند آسیب های خطرناکی را برای دانش آموزان و معلمان به همراه داشته باشد و تعداد زیادی از دانش آموزان را به این ویروس مبتلا کند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید