استانداران مسئول تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس هستند/سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت آموزش و پرورش است.

ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805235

رضا رضایی گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی ولیعهد در کشور و ستاد ولیعهد در استان کرمان مسئولیت تعطیلی استان و استانداری ها را واگذار کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه مراسم زنگ انقلاب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار راه آرمان در خصوص شیوع تاج و تخت و پایان تعطیلی مدارس در استان گفت: سلامتی ما دانش آموزان، معلمان و همکاران از هر چیزی مهمتر است آموزش و پرورش نباید تعطیل شود، اما سلامت دانش آموزان و همکاران روستایی برای ما بسیار ارزشمند است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی تاج و تخت در کشور و ستاد کرونا در استان کرمان مسئولیت تعطیلی استان و استانداری ها را واگذار کرده ایم.

وی تصریح کرد: همچنین به مدیران آموزش و پرورش اعلام کرده ایم که لازم است با استانداران و ستاد فرماندهی ولی فقیه هماهنگی لازم را داشته باشند تا در صورت به خطر افتادن سلامت دانش آموزان و همکاران، کلاس ها به صورت ترکیبی به مدت نیم روز یا به صورت تقسیم ساعتی برگزار شود. “

رضایی ادامه داد: اگر در شهری خطر بیشتر باشد دو یا سه روز تعطیل است اما آموزش و پرورش تعطیل نمی شود و در قالب شبکه شاد و فضای مجازی ادامه می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید