آموزش و پرورش در اولویت استانداران استان یزد است/ مدیر جدید آموزش و پرورش یزد باید به دستورات بزرگان استان توجه ویژه داشته باشد.


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813306

استاندار یزد با بیان اینکه آموزش و پرورش در اولویت لیست بلندبالاست، گفت: مدیران ارشد استان یزد در تلاش برای انجام امور خیر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی استاندار یزد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه آموزش و پرورش در اولویت فهرست بلند موضوعات است، گفت: مسئولان ارشد استان یزد در این مراسم اظهار داشتند: تا اتفاقات خوب بیفتد

فاطمی به نقش حساس و تعیین کننده آموزش و پرورش در تحول جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق نظام تعلیم و تربیت باید بیش از گذشته به مسائل آموزش و پرورش توجه شود و مدیرکل جدید آموزش و پرورش علاوه بر رعایت صلاحیت راهکارهای آموزش و پرورش باید به دستورات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور توجه ویژه داشته باشد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: از مدیرکل جدید انتظار می رود مدیریت آموزش و پرورش، اقدامات و فعالیت های لازم با همکاری کادر آموزشی و معلمان و بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش و راهبردهای برگرفته از سخنان بزرگان استان انجام شود.

فاطمی بیان کرد: همکاری همه فرهنگیان و نخبگان در آموزش و پرورش و کمک به تحقق اهداف باید با جدیت دنبال شود و در استان برای خدمت به مردم و آینده سازان میهن اسلامی که یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است اقدام شود.

در این مراسم با قدردانی از محسن موحدی فرد، محمدکاظم رحیمی نژاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید