وضعیت لرستان اسفناک است/ دولت باید توجه ویژه ای به استان داشته باشد

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1400/09/19
کد خبر: 1791024

حجت الاسلام شاهروحی وضعیت لرستان را ناراحت کننده دانست و دولت باید توجه ویژه ای به استان داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر کره زمین حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی امشب در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم، با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: حضرت زینب(س) یک روز است. بانویی که الگوی صبر، ایثار، ایثار است، تلاش و مجاهدت است و الگوی همه بانوان عزیز ایران اسلامی و همه مسلمانان و شیعیان است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان افزود: با اجرای مصوبات در نظر گرفته شده امیدواریم با تحولی که به عنوان گفتمان در استان مطرح شد استان لرستان تحول بزرگی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وضعیت استان لرستان همانطور که می بینید و عمق مشکلات را درک می کنید اسفناک است. البته منابع و ظرفیت ما در استان بسیار بالاست و این افق برای ما روشن است که می توانیم آینده خوبی برای استان را درک کنیم.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: تقاضای ما این است که نگاه شورای دولت و همراهان همان نگاهی باشد که شما در مجلس اعلام کردید که لرستان از نگاه ویژه است، نگاهی که در گذشته نبود و با 12 میلیارد. مترمکعب آب.که ظرفیت آب استان باید در کنار سایر استانها در این عدد قرار گیرد.

وی گفت: مردم استان ما این دیدار را می بینند و صدای ما می شوند. اگر چهار مولفه برای استان محقق شود، می‌تواند آن استان را از ته چاه بیرون بیاورد و آینده خوبی را با گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی رقم بزند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید