باشگاه های والیبال آسیایی کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان و العربی چه گفتند؟

زمان: 22:05
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775363

کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان و العربی پس از بازی امروز صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، فولاد سیرجان ایرانیان امروز (دوشنبه) در سومین دیدار خود در مرحله گروهی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال مردان آسیا با نتیجه 3 بر یک العربی ورزش را شکست داد و در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت. مسابقات.

پس از این بازی کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان و العربی صحبت کردند.

تمرکز رضایی بر رویارویی احتمالی فولاد و العربی در فینال بود

تیم فولاد ایران سیرجان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (دوشنبه) با نتیجه 3 بر یک العربی اسپورت را شکست داد و در بین چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت.

سعید رضایی در مورد پیروزی شاگردانش مقابل نماینده قطر گفت: همانطور که پیش بینی کردیم العربی اسپورت تیم بسیار خوبی است و یکی از رقبای اصلی تیم فولاد خواهد بود. خوشبختانه با یک تحلیل خوب از این تیم ، ما موفق شدیم دشمن را شکست دهیم.

سرمربی فولاد ایران سیرجان گفت: مهمترین دیدار ما در ادامه مسابقات ، رویارویی احتمالی فولاد سیرجان و العربی قطر در آخرین دیدار خواهد بود. انشاءالله تمام تمرکز و تلاش تیم را برای دیدار بعدی دو تیم در آخرین مرحله قرار خواهیم داد.

وی افزود: نقطه قوت تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دیدار امروز هماهنگی خوب بازیکنان بود ، اگرچه در پذیرایی ها عملکرد خوبی نداشتیم ، اما در تور در خط دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و مهمترین چیز در سرویس به کار برای حریف سخت شد. “

رضایی در مورد عملکرد صابر کاظمی ، شاخص ترین بازیکن این دیدار گفت: صابر در بازی امروز عملکرد استثنایی داشت. در زیر به این بازیکن استراحت می دهیم تا در مراحل بالاتر و مسابقات مهمتر به تیم کمک کند.

اهمیت پیروزی بر العربی از نظر کاپیتان سیریانی

علیرضا ببودی درباره پیروزی 3-1 سیرجان استیل در دیدار امروز مقابل العربی اسپورت (قطر) گفت: “ما خیلی خوب بازی کردیم.” همانطور که بعد از بازی دیشب گفتم ، مهمترین بازی فولاد مقابل العربی بود و خوشبختانه سربلند بیرون آمدیم

کاپیتان تیم فولاد ایران سیرجان با اشاره به حضور خوان سیسلو در راس تیم العربی اسپورت افزود: ما سرمربی تیم حریف را به خوبی می شناختیم و با یک تحلیل بسیار خوب موفق شدیم بازی العربی “امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و در مسابقات به هدف نهایی و قهرمانی برسم.

تیم فولاد سیرجان که در اولین و سومین دیدار خود در مرحله گروهی این رقابت ها فردا (سه شنبه) در آخرین دیدار خود تیم فیلیپین فیلیپین را با نتیجه 3 بر صفر و نمایندگان ازبکستان و قطر را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. رقابت در این مرحله و از ساعت 12 به وقت تهران با Damund Thai Food روبرو می شود.

کولیسید: العربی چیزی برای گفتن نداشت

مجتبی قلی زاده پس از پیروزی تیمش مقابل العربی قطر و صعود به چهار تیم بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ، دیدار مقابل العربی را برای مرحله گروهی مهم می داند و می گوید: «ما بعد از خودم. تیم العربی با وجود چندین بازیکن خارجی نتوانست کاری انجام دهد و چیزی برای گفتن نداشت.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد فولاد سیرجان با وجود شرایط جوی شدید ، گفت: هنوز کار به پایان نرسیده است و فولاد سیرجان در مسیر مستمر قرار دارد تا کار خود را با بهترین مدال در پایان راه به امید خدا تمام کند. “

گلی زاده که پیش از این مصدوم بود و امروز اولین بازی خود را با العربی انجام داد ، گفت: قبل از اعزام به مسابقات دچار مصدومیت شدم اما خوشبختانه به وضعیت ایده آل خود رسیدم و امروز در تیم اصلی بودم.

تیم فولاد سیرجان که در اولین و سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ، ریبیسکو ، فردا (سه شنبه) نماینده فیلیپین را با نتیجه 3-0 و نمایندگان ازبکستان و قطر را با نتیجه 3-0 شکست داد. در آخرین بازی خود در این مرحله و از ساعت 12 در تهران ، او با داموند تایلند فود بازی می کند.

مدافع العربی: ما شانس رسیدن به فینال را داریم / ایرانیان در والیبال پایه خوب عمل کردند

جان شیگبو پس از شکست مقابل فولاد سیرجان در چهارمین روز از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ، گفت: ما بازی خوبی را با یکی از بهترین تیم های مسابقات انجام دادیم اما متأسفانه شکست خوردیم. من معتقدم هنوز فرصتی برای جبران وجود دارد زیرا مسابقات هنوز به پایان نرسیده است.

وی افزود: العربی یکی از شانس های رسیدن به مرحله نهایی است و دوست دارم در فینال دوباره با نماینده ایران روبرو شوم.

شیگبو به پیشرفت والیبال ایران اشاره کرد و گفت: والیبال ایران را دنبال می کنم. در یک روند طولانی ، ایرانیان در والیبال پایه به خوبی کار کرده و برنامه ریزی کرده اند و روند رو به رشدی دارند. برایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

دور مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال مردان آسیا فردا (سه شنبه) به پایان می رسد و تیم فولاد سیرجان در آخرین روز این دور به مصاف نماینده تایلند می رود.

سیچلو: پیشرفت والیبال ایران همچنان ادامه دارد

در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا ، سیرجان استیل قطر العربی را شکست داد و راهی چهار تیم برتر شد.

سرمربی العربی قطر پس از شکست گفت: قبل از شروع مسابقه پیش بینی می کردیم که کار سختی مقابل سیرجان استیل داشته باشیم و از ست اول متوجه شدیم که این پیش بینی درست است. فولاد سیرجان با سرویس استثنایی صابر کاظمی صاحب توپ شد. ما سعی کردیم در برابر این خدمات با همان کیفیت دریافتی مقاومت کنیم ، اما این اتفاق نیفتاد.

خوان چیچلو که سابقه مربیگری تیم ملی والیبال ایران را در ضبط خود دارد ، از تلاش خود برای رویارویی مجدد با ایرانیان افزود: بسیار خوشحالم که دوباره با تیم های ایرانی دیدار کردم. من چندین سال است که در ایران زندگی می کنم و بخشی از قلبم متعلق به این کشور است.

سرمربی العربی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که بازیکنان ایرانی پیشرفت قابل توجهی در سرویس داشته اند. “علاوه بر این ، آنها در حرفه های دیگر بسیار حرفه ای کار می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید