باشگاه های والیبال آسیایی فولاد با پنج پیروزی متوالی فینالیست می شوند / سیرجان در یک قدمی جام

زمان: 17:16
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776165

فولاد سیرجان در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال مردان آسیا رقیب تایلند را شکست داد و در آخرین دیدار این رقابت ها برای پنجمین بار متوالی پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

در چهارمین مسابقه در این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این مسابقات رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد.

در بیست و پنجمین مسابقه مسابقات ، شاگردان سعید رضایی ، سرمربی فولاد سیرجان در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 23 و 25 بر 22 حریفان خود از کشور میزبان را شکست دادند و به پنجم خود دست یافتند. پیروزی پی در پی

مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال مردان آسیا از سال 1999 برگزار می شود و ایران تاکنون 21 مدال از جمله 14 مدال طلا ، چهار نقره و سه برنز کسب کرده است.

سیرجان استیل ، هشتمین نماینده ایران در این مسابقات ، برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی رسید و در صورت قهرمانی ، به پانزدهمین جام رنگی باشگاه های آسیایی می رسد.

قبل از بازی فولاد سیرجان و ناخون راچاسیما ، دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی از قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان مربی العربی سیچلو سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.

بدین ترتیب تیم های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین دیدار این رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. دو تیم یکبار در مرحله گروهی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و نماینده ایران در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد.

ناچون راچاسیما از تایلند و باروستنیک آلماتی از قزاقستان روز جمعه برای کسب مقام سوم رقابت خواهند کرد.

در گروه تیم هایی که برای کسب مقام پنجم تا هشتم رقابت می کنند ، امروز تیم های کاظمه اسپورت کویت و گاز جنوب عراق با شکست حریفان خود در آخرین روز این رقابت ها برای کسب مقام پنجم رقابت کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید