نوجوانان آسیایی؛ فارغ التحصیلان وکیلی در بازی تدارکاتی در پنج ست متوالی چین را شکست دادند


ساعت: 23:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889446

تیم ملی والیبال پسران ایران در یک دیدار تدارکاتی موفق شد نوجوانان چین را در پنج ست متوالی شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال مردان آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار می شود و تیم ملی جوانان ایران در دوازدهمین اردوی تدارکاتی خود از ساعت 24 تا 31 مردادماه در این مسابقات شرکت خواهد کرد. 18 آگوست آغاز شد.

تیم ملی چین برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اردوی مشترک یک ماهه با شاگردان محمد وکیلی از روز سه شنبه 27 مردادماه اردوی 50 روزه خود را در تهران آغاز کرد.

به این ترتیب امروز (جمعه 31 مرداد) اولین دیدار تدارکاتی این دو تیم برگزار شد و در این دیدار ملی پوشان کشورمان در پنج ست متوالی چینی ها را شکست دادند.

این دیدار دوستانه به درخواست دو سرمربی در پنج ست برگزار شد و تیم ملی ایران با امتیازهای 25 بر 18، 32 بر 30، 25 بر 19، 25 بر 21 و 15 بر 9 پیروز شد.

عمران قجیلی، محمدرضا الجلیل، طاها بهبود نیا، آرمین کلیچ نیازی، محمد مانی علیخانی، سیدمتین حسینی و سید مرتضی طباطبایی ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان ایران در این دیدار تدارکاتی بودند.

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی)، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، محمدامین شاکری و حسام نایجی (سرمربی)، امان نظردوجی و احسان شیرکوند (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور، مانی زا رپه) ) ) و محمدمهدی آذرمهری (ماساژور) تیم ملی جوانان را در اردوی دوازدهم همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید