امروز چهارشنبه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دبیرستان در آزمون ارشد به پایان می رسد

ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779364

پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از ساعت 1400 تا پایان امروز چهارشنبه 5 آبان ماه مهلت دارند در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متقاضیانی که همزمان در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده و در رتبه های دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند باید در نظر داشته باشند که فقط در یکی از محل های پذیرش می توانند ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز هستند. به ثبت نام در هر دو مکان با آنها در غیر این صورت طبق قوانین رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان آزمون فوق می توانند برای اطلاع از تاریخ، نحوه و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از اول آبان ماه جاری با درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در محل پذیرش تماس بگیرند.

در صورت عدم اعلام زمان بندی ثبت نام توسط دانشگاه ها و موسسات، پذیرفته شدگان تا پایان امروز چهارشنبه 5 آبان ماه فرصت دارند با درگاه اطلاع رسانی دانشگاه در محل پذیرش جهت ثبت نام تماس حاصل نمایند.

کلیه متقاضیان باید در مدت زمان مشخص شده در پورتال اطلاعات پذیرش دانشگاه برای ثبت نام اقدام کنند. عدم مراجعه به موقع جهت ثبت نام به منزله امتناع از ادامه تحصیل خواهد بود.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی 11 رشته امتحانی بعدی و تعدادی از رشته محل های مربوط به دانشگاه ها (با شرایط خاص) با هماهنگی دستگاه های مربوطه متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد.

همچنین برای داوطلبان دانشگاه نیروی انتظامی امین به دلیل عدم اعلام نتایج مصاحبه از سوی این دانشگاه در هیچ یک از محل ها، نتایج در این مرحله اعلام نشد و اسامی پذیرفته شدگان به دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد. .

در هر مرحله از ثبت نام و یا در حین آموزش، چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده و اطلاعات نادرستی ارائه کرده و شرایط را ندارد، قبولی وی باطل بوده و از ادامه آموزش محروم خواهد شد. مطابق با مقررات

با توجه به اینکه در دستورالعمل ثبت نام ارسالی به کلیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 اعلام شده است کسانی که دارای عدم رعایت معدل (معدل تحصیلی) کمتر می باشند. از معدل مشخص شده در اطلاعات متقاضیان باید به این سازمان اعزام شوند)، فقط باید ثبت نام موقت و مشروط انجام شود، بنابراین لازم است این دسته از متقاضیان به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه و مدارک لازم را در این زمینه ارائه کنند. اخطار جهت ثبت موقت آنها مدارک لازم تهیه و در مدارک ارسالی بررسی شود.

متقاضیان عدم رعایت معدل باید وضعیت نهایی خود را تا پایان آذرماه از دانشگاه محل پذیرش پیگیری کنند و از مراجعه و پیگیری به این سازمان اکیدا خودداری کنند. در صورت نیاز در صورت داشتن سوال در این زمینه می توانند از طریق روش های اعلام شده در انتهای این ارتباط با این سازمان مکاتبه کنند.

پذیرفته شدگان نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 باید حداکثر تا 30 آبان برای مقطع کارشناسی اقدام کنند. ضمناً پذیرفته شدگانی که کد پذیرش آنها محل قبولی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن) می باشد می توانند حداکثر تا 30 بهمن ماه نسبت به ارائه مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید