ارائه آموزش ترکیبی در فضای مجازی برای جذب فارغ التحصیلان دبیرستان


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898692

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از ارائه آموزش ترکیبی در فضای مجازی برای جذب دانش آموختگان مقطع متوسطه خبر داد.


امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از ارائه آموزش ترکیبی و تکمیلی در فضای مجازی برای جذب فارغ التحصیلان دبیرستان وی خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم آموزش و پرورش شهرستان تهران مقرر شد برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، آموزش به صورت ترکیبی و تکمیلی در فضای مجازی انجام شود تا دانش آموزان از محیط مدرسه دور نباشند. و در عین حال یادگیری

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر بازماندگان تحصیل و کودکان کار به صورت اینترنتی مشغول به تحصیل و کار هستند، گفت: در دو سال اخیر که شامل ویروس کرونا در آن زمان آموزش به صورت مجازی انجام می شد که باعث شد به جای افزایش نرخ ترک تحصیل کاهش یابد.



علیخانی همچنین به ارائه طرح مقدماتی اتوبوس های آموزشی کودکان کار اشاره کرد و گفت: ارائه این طرح در حد پیشنهاد بوده و هنوز نهایی نشده است. در واقع دانش آموزان باید در مدرسه ثبت نام کنند و گاهی اوقات باید مشکلات این اتوبوس ها را برطرف کنند. تا ساعاتی از روز این اتوبوس ها را کنار چشمه ها متوقف کنند و به بچه ها کار یاد بدهند.

به زودی؛ ابلاغ دستورالعمل جدید برای شناسایی زودهنگام بازمانده از تحصیل

باید بگویم؛ رضوان حکیم زاده معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل های جدید برای شناسایی زودهنگام بازمانده از تحصیل وی اشاره کرد و گفت: دستورالعمل دیگری برای شناسایی زودهنگام بازماندگان بین کلاسی تهیه شده که به زودی اعلام می کنیم و امیدواریم امسال با مدیریت مدیران مدارس بازمانده ها شناسایی و به آموزش و پرورش بازگردند.


بیشتر بخوانید:


همه مدارس پایتخت معلم دارند


فعالیت بیش از 60 موسسه آموزشی در دو شیفت در پایتخت

لباس فرم مدارس امسال اختیاری است

آموزش و پرورش در تلاش است تا هزینه خدمات مدارس را کاهش دهد



دیدگاهتان را بنویسید