بازیکن انفرادی سابق فارغ التحصیلان ساپینتو در تیم ملی

بازیکن انفرادی سابق فارغ التحصیلان ساپینتو در تیم ملی

استقلال در مینی کمپ قبلی 6 نماینده تیم ملی داشت و این بیشترین تعداد ملی پوشان این تیم بود. بازیکنانی مانند حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چسمی، مهدی مهدی پور و محمد محبی بازیکنانی بودند که از سوی استقلال به تیم ملی دعوت شدند و شانس حضور در جام جهانی را پیدا کردند.

در اردوی جدید تیم ملی که پس از هفته یازدهم لیگ برتر آغاز شد، خبری از بازیکنان استقلال نیست و قرار است پس از بازی سوپرجام، بازیکنان دعوت شده از این تیم به اردوی تیم ملی اضافه شوند. با اعلام باشگاه کایسری اسپور ترکیه، سید مجید حسینی و علی کریمی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند و این دو بازیکن باید برای دیدار دوستانه مقابل تونس در مقر تیم ملی در قطر حضور داشته باشند.

اینکه چرا کریمی پس از مصدومیت طولانی و تنها پس از چند بازی در لیگ ترکیه به تیم ملی دعوت شد، سوالی است که کی روش باید به آن پاسخ دهد اما دعوت این بازیکن بدترین خبر ممکن برای دو ستاره استقلال خواهد بود.

روزبه چکی و مهدی مهدی پور دو هافبک دفاعی استقلال در تیم ملی هستند و در کنار این دو بازیکن همچون عزت اللهی، نورالهی، سرلک و امید ابراهیمی نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارند که پست های آنها هافبک دفاعی و میانی است. با توجه به اینکه حضور این 4 بازیکن در تیم ملی تقریبا قطعی است، دعوت علی کریمی با هزینه چسمی و مهدی پور تمام می شود و حضور این دو بازیکن در جام جهانی بسیار سخت خواهد بود.

با توجه به محدودیت فهرست و اینکه کی روش تنها می تواند 26 بازیکن را با خود به قطر ببرد، طبیعتا نیازی به این تعداد هافبک دفاعی و میانی نخواهد داشت و حداقل 2 بازیکن خارج از این بازیکنان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید