نوجوانان آسیایی؛ دومین پیروزی تدارکاتی شاگردان وکیلی مقابل چین


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889691

تیم ملی والیبال پسران ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل چین به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال مردان آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار می شود.

تیم ملی جوانان ایران که 12 اردوی تدارکاتی را برای حضور در این رویداد برگزار کرده است، امشب (شنبه 31 مرداد) در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف چین رفت.

دانش آموختگان محمد وکیلی که روز گذشته در اولین دیدار در پنج ست حریف خود را شکست دادند، در چهار ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 10، 25 بر 21 و 25 بر 21 این تیم را شکست دادند.

عمران گودجیلی، ابوالفضل مهدیان، متین حسینی، مانی علیخانی، سید مرتضی طباطبایی، طاها بهبود نیا و امیرعلی دوالت ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان ایران در این دیدار تدارکاتی بودند.

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی)، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، محمدامین شاکری و حسام ناجی (سرمربی)، امان نظردوجی و احسان شیرکوند (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور)، مانی میرابیوت (آنالیزور) ) ) و محمدمهدی آذرمهری (ماساژور) تیم ملی جوانان را در اردوی دوازدهم همراهی کردند.

تیم ملی جوانان چین که اردوی 30 روزه خود را از روز سه شنبه 27 مردادماه در تهران آغاز کرده است، علاوه بر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی مشترک یک ماهه با تیم ملی جوانان ایران خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید