والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا کویت هم حریف ما نبود/ توانمندسازی شاگردان وکیلی


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890709

تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا مقابل کویت سه امتیازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی والیبال فراسیون، تیم های والیبال نوجوانان ایران و کویت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا امروز (چهارشنبه 5 مرداد) به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی جوانان ایران طاها بهبود نیا، عمران گوجالی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، آرمین کلیچ نیازی و سید مرتضی طباطبایی (لیبرو) را برای شروع مسابقه به میدان فرستاد.

در این دیدار بازیکنان ایران از نظر فیزیکی و فنی از حریف پیشی گرفتند و در سه ست متوالی با اقتدار و امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 21 و 25 بر 13 پیروز شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون از جایگاه ویژه دیدار تیم های ایران و کویت را تماشا کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (پنجشنبه 6 مرداد) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 17 به مصاف چین تایپه می رود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال مردان آسیا که از روز دوشنبه 3 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه 10 مردادماه ادامه دارد. 4 تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید