پیروزی شاگردان وکیلی مقابل مراکش در دیدار تدارکاتی


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886209

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی و دوستانه مقابل تیم ملی مراکش به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مراکش که از 12 مردادماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران به سر می برد، عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان ایران رفت.

محمد وکیلی دانش آموختگان در این دیدار که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 12 حریف خود را شکست دادند.

عمران گودجیلی، طاها بهبود نیا، آرمین کالیچنیازی، محمدرضا الجلیل، مانی علیخانی، امید سقلی و سید مرتضی طباطبایی ترکیب اصلی تیم ملی جوانان ایران در این دیدار بودند.

دو تیم بعداً برای انجام یک ست دیگر به توافق رسیدند که سرمربی تیم ملی در این ست از سایر بازیکنان استفاده کرد که نتیجه این ست 25 بر 22 به سود مراکش بود.

تیم ملی والیبال مراکش برای شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که از 18 تا 27 مردادماه در ترکیه برگزار می شود، آماده می شود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار می شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران یازدهمین اردوی خود را از 6 تیرماه آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید