سومین دیدار تدارکاتی تیم جوانان در اسلوونی / پیروزی ایران مقابل میزبان زیر 18 سال


ساعت: 13:55
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879960

تیم والیبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم زیر 18 سال اسلوونی را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین اردوی تدارکاتی تیم والیبال جوانان ایران از روز دوشنبه 15 تیرماه در اسلوونی آغاز شد و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

در این اردو فارغ التحصیلان مومنی مقدم علاوه بر تمرینات توپ و بدنسازی، دیدارهای تدارکاتی با تیم های زیر 20 سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل خواهند داشت و تاکنون دو دیدار تدارکاتی با ملی پوشان زیر 20 سال برگزار شده است. -20 تیم اسلوونی و بازی دوستانه با تیم ملی آنها 18 سال است که در این کشور حضور دارند.

در دیدار روز پنجشنبه (9 تیرماه) تیم جوانان ایران و تیم ملی زیر 18 سال اسلوونی که با نتیجه 2 بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید، عرشیا به نژاد، پوریا حسین خانزاده، یونس جوان، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، متین جعفری و حسین حاجی کلاته ترکیب ابتدایی این دیدار بودند.

تیم جوانان ایران در ست اول با نتیجه 17 بر 25 مغلوب تیم زیر 18 سال اسلوونی شد اما در ست های دوم و سوم با نتیجه 25 بر 15 حریف را شکست داد.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی مقدم، ایلشان داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری فرد، یونس جوان، حسین‌جوان، حسین‌عروسی، پوریا مومنی، حسین پور جوانان این اردو خارج از کشور هستند.

امیرمهدی نفر (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (سرمربی)، پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاهدوش و ساعد جدیدالاسلام (آنالیزور) ) ، چلاک محمد رحیمی (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپیست) تیم ملی والیبال جوانان را در اردوی اسلوونی همراهی می کنند.

تیم والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۲ که از ۱۰ مرداد لغایت ۱۶ شهریور ماه سال جاری در بحرین برگزار می شود، آماده می کند.

همچنین در راستای حمایت حرفه ای و قوی از تیم ملی بزرگسالان در سال های آتی، با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از مردادماه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. 16 تا 23.



دیدگاهتان را بنویسید