شکست تیم ملی والیبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل میزبان مسابقات قهرمانی جهان


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892180

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در جام جهانی به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند، در آخرین دیدار تدارکاتی خود امشب (سه شنبه 10 شهریور) در لیوبلیانا به سر می برد. . وی از ساعت 23 به وقت تهران میزبان جام جهانی مقابل اسلوونی بود.

این دیدار که با توافق دو سرمربی با برتری اسلوونی در سه ست اول تمدید شد با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

ملی پوشان اسلوونی در ست های اول تا سوم موفق شدند با امتیازهای 25 بر 20، 27 بر 25 و 30 بر 28 تیم ملی کشورمان را شکست دهند اما در ست چهارم ایران موفق شد حریف را با امتیازات برتر شکست دهد. امتیاز 28-26 را به دست آورد و آخرین ست پوینت را گرفت

اسلوونی پس از لیگ ملت های 2022 همکاری خود را با مارک لبدوف به عنوان سرمربی متوقف کرد و حالا با سرمربی جدید رومانیایی خود در جام جهانی شرکت خواهد کرد.

بهروز عطایی برای شروع این دیدار از ترکیب محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسنفدیار، میلاد عبادی پور، علی اصغر مقدار، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. در این دیدار صابر کاظمی به دلیل سرماخوردگی و محمدرضا موذن به دلیل سفتی گردن نتوانستند در ترکیب تیم ایران قرار بگیرند.

تیم ملی ایران قرار است صبح فردا استراحت کند و چهارشنبه 11 شهریور تمرین توپ را برگزار کند.

میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد منانی نژاد، علی اصغر مقدار، امیرحسین تهته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمانش، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا محمدرضا مواضع و محمدرضا مواضع پور. بازیکنان تیم ایران هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان و احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک)، رضا کلی پور (درمانگر) و یاناس (سرمربی) بر عهده دارند. مربی بدنساز) سایر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات حضور دارند.

دیدارهای مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران به میزبانی شهر لیوبلیانای اسلوونی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان از ساعت 20 شنبه 14 شهریور به مصاف آرژانتین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید