شکست قابل قبول ساحلی‌بازان ایران مقابل تیم اول جهان والیبال ساحلی قهرمانی جهان


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854909

وکیلی و سالمی اولین ست بردگان ساحلی ایران را مقابل برزیل آوردند

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه 2 بر یک مغلوب برزیل تیم اول جهان شد اما تیم ملی کشورمان مقابل این تیم نمایش قابل قبولی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، فدراسیون والیبال امروز (جمعه 19 خرداد) سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان را با حضور 96 تیم در دو گروه مردان و زنان به میزبانی شهر رم آغاز کرد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) که در گروه پنجم مرحله مقدماتی با تیم های برزیل، لتونی و اتریش همگروه است، در اولین دیدار خود به مصاف (آندره – جورج) از برزیل رفت و شکست خورد. 2: 1.

تیم ملی ساحلی کشورمان در ست اول این دیدار با نتیجه 21 بر 19 پیروز شد اما در دو ست بعدی با نتایج 21 بر 14 و 15 بر 10 نتیجه را به حریف قدرتمند خود که در آخرین رده بندی جهانی والیبال ساحلی قرار گرفت، رسید. با 4560 تن او اولین بود، منصرف شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران برای اولین بار در رقابت های جهانی با برزیل رقابت می کند و ساحلی بازان ایرانی عملکرد تحسین برانگیزی مقابل این تیم داشته اند و اولین ست بردگان ساحلی ایران مقابل برزیل را رقم زده اند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران فردا (شنبه 21 خرداد) در دومین دیدار خود از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف لتونی (سامولویس- سمندز) می رود که با 3400 امتیاز در رده یازدهم فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید