قهرمانی ساحلی جام جهانی هندبال ساحلی مقابل پرتغال / پایان نهمین عنوان قهرمانی ایران


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878724

تیم ملی هندبال ساحلی ایران نهمین عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در آخرین دیدار خود در جام جهانی فوتبال 2022 به میزبانی یونان به مصاف پرتغال رفت و با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود پیروز شد و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کرد. عنوان. در این مسابقات به پایان برسانند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم قدرتمند دانمارک شد و در دومین دیدار با نتیجه دو بر یک مغلوب نروژ شد. تیم ملی ایران در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل مصر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به عنوان تیم سوم گروه مقدماتی به مرحله دوم جام جهانی راه یافت.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله دوم جام جهانی در اولین دیدار مقابل پرافتخارترین تیم جهان برزیل با نتیجه دو بر صفر شکست خورد اما در دومین دیدار مقابل پرتغال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. 2: 1.

تیم ملی ایران در سومین بازی مرحله دوم جام جهانی در یک دیدار نزدیک و در حالی که شانس زیادی برای پیروزی مقابل قطر به عنوان سرشناس ترین تیم آسیا داشت اما در نهایت با بدشانسی و دست به دست شد. با ضربات دست، مسابقه را 2 بر 1 واگذار کرد و از رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان بازماند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه رقابت ها به ترتیب برابر پورتوریکو (2 بر صفر)، آرژانتین (2 بر یک) و پرتغال (2 بر صفر) به پیروزی رسید و عنوان نهمین جام جهانی را از آن خود کرد.

مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان از 30 خرداد لغایت 6 تیرماه به میزبانی هراکلیون یونان و تیم ملی ایران با ترکیب جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهگانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده احدزی، وحید احد کاظمی و مهدی رزاق پور برگزار شد. در راه خود به این رویداد بودند.

آنتونیو گرا، پرافتخارترین مربی هندبال ساحلی جهان، تیم ملی ایران را به دهمین دوره جام جهانی رساند. همچنین سید حسن افتخاری (مربی)، گلام حسین نقی (سرپرست) و رضا سرسنگی (درمانگر) دیگر اعضای تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در جام جهانی 2022 بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید