قهرمانی بوکس قهرمانی آسیا محمدپور بدون مبارزه نبود / حبیبی نژاد مقابل داوران نبود


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908445

چهارمین روز از رقابت های بوکس قهرمانی آسیا با یک برد و یک باخت برای بوکسورهای ایران همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 2022 با حضور 320 بوکسور (211 مرد – 109 زن) از روز سه شنبه تا 10 آبان در شهر امان پایتخت اردن آغاز و تا 21 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نمایندگان کشورمان امروز (جمعه – 22 آبان) و در چهارمین روز از این رقابت ها در وزن 57 کیلوگرم سجاد محمدپور و در وزن 67 کیلوگرم علی حبیبی نژاد بودند.

سجاد محمدپور نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان قرار بود در اولین مبارزه به مصاف «تسوتومی ریتو» قهرمان 2021 جوانان جهان از ژاپن برود که به دلیل غیبت حریف در این رینگ، با واوکور به پیروزی رسید. امتیاز (عدم حضور حریف در رینگ) به دور بعد راه یافت. محمدپور در مبارزه دوم باید با برنده دیدار بوکسورهای عراق و ازبکستان دیدار کند.

همچنین در رقابت های امروز علی حبیبی نژاد در دور نخست در وزن 67 کیلوگرم به مصاف بونجونگ سینسیری قهرمان بازی های شرق آسیا 2021 تایلند رفت و با وجود عملکرد بسیار خوب خود با رای عجیب 4 بر یک مغلوب حریف خود شد.

حبیبی نژاد در دور اول اگرچه مبارزه بهتری نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت اما در نهایت با رای عجیب 5 بر صفر داوران شکست خورد که انگیزه نماینده کشورمان را افزایش داد تا در پایان راند دوم داور راهی جز اعلام برتری حبیبی نژاد 5 بر صفر نداشت.

در دور سوم با وجود تداوم عملکرد بهتر نماینده کشورمان نسبت به حریف تایلندی، باز هم شاهد بی عدالتی بودیم و در نهایت این راند 4 بر 1 به سود بوکسور تایلندی اعلام شد تا حبیبی نژاد علیرغم شایستگی موفقی نداشته باشد. برای حضور در جمع 8 بوکسور برتر مسابقات.

ایران فردا نماینده ای ندارد و رقابت های بوکس کشورمان یکشنبه 24 آبان ماه با حضور محمد کمالی، اشکان رضایی، مهدی خسروی و سجاد محمدپور به عنوان نماینده کشورمان پیگیری می شود.

علیرضا استاکی سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی هدایت این مردان را بر عهده دارند.

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت راش ایرانیان در این مسابقات شرکت می کند.



دیدگاهتان را بنویسید