برنز محمدپور و شریفی بوکس بین المللی کویت قطعی شد


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884801

فردا تلاش 4 نماینده ایران برای صعود به نیمه نهایی

در دومین روز از مسابقات بین المللی بوکس کویت، سجاد محمدپور و توفان شریفی نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، نخستین دوره مسابقات بین المللی بوکس در گروه مردان کویت با حضور 72 بوکسور از 22 کشور از عصر دیروز (پنجشنبه – 30 تیرماه) در فدراسیون بوکس بلغارستان آغاز شد. . کشور و تا سوم مرداد ادامه خواهد داشت

ایران با 6 بوکسور و با حمایت مالی شرکت «زنوبار ایرانیان» در این دوره از مسابقات شرکت کرد که در روز دوم سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم، نمایندگان کشورمان بودند.

در وزن 57 کیلوگرم سجاد محمدپور در اولین گام به مصاف «بیا جوهادر» از سوریه رفت که موفق شد این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان برساند و مدال برنز را قطعی کند. محمدپور در دیدار بعدی به مصاف بوکسور تایلندی می رود.

توفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نیز در اولین مبارزه خود 5 بر صفر رشید مهرین فر از بحرین را شکست داد و در مبارزه بعدی به مصاف دیوربک اورالوف از ازبکستان خواهد رفت.

علیرضا استاکی به عنوان سرمربی و گلمرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این افراد را بر عهده دارند.

فردا (شنبه – 1 مردادماه) از روز سوم مسابقات را پیگیری می کنند.مصطفی ریگی در گربه 51 کیلوگرم، باگر فرجی در گربه 63.5 کیلوگرم، سیدحسین میراحمدی و شاهین موسوی در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان رده بندی هستند. کشورمان که برای حضور در دیدار نیمه نهایی تلاش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید