وکیلی: میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا بهترین اتفاق برای سواحل ایران است


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907894

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا را بهترین اتفاق برای تیم والیبال ساحلی ایران دانست و گفت: امیدوارم این میزبانی باعث رشد و توسعه والیبال ساحلی شود تا شاهد اتفاقات بزرگی در این عرصه باشیم. این ورزش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از 25 تا 30 آبان ماه و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 23 تا 27 آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود و هشت تیم از ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت. چهار تیم در تور آزاد آسیا و چهار تیم در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف حریفانی خواهند رفت.

آرش وکیلی که این بار به همراه دوست همیشگی خود بهمن سالمی در این مسابقات شرکت نمی کند و همبازی عبدالحمید میرزا علی است، ضمن تبریک به رضا نائینی به خاطر مربیگری تیم های ملی والیبال ساحلی گفت: خوشحالیم که در این مسابقات شاگردی می کنیم. نائینی و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در تیم های ملی باشیم.» در کنار او باشیم.

وی به مناسبت آغاز اردوی پایانی تیم های ملی ساحلی در بندرعباس اظهار داشت: اردوهای خوبی در تهران داشتیم. بازیکنان سخت کار می کنند و با تجربه هستند. امیدوارم در مسابقات پیش رو به هدف مشترک خود برسیم.

یک وکیل دادگستری درباره تصمیم نائینی برای تعویض تیم و همبازی نشدن با دوست همیشگی خود بهمن سالمی گفت: بهمن یکی از بهترین بازیکنان والیبال ساحلی ایران است اما در این ورزش باید همیشه برای هر تغییری از جمله تغییر شریک آماده بود. شما نباید به این شرایط واکنش نشان دهید.

وی با آرزوی موفقیت سلامی در آینده حرفه ای خود، ادامه داد: حامد میرزاعلی دوست و همراه همیشگی من در تمرینات بود، اما هرگز در یک تیم نبودیم. هم تیمی بودن با او نکته مثبتی است و امیدوارم بازی های خوبی را با هم انجام دهیم. هر تغییری همیشه برای من موفقیت به همراه داشته است و امیدوارم این بار با ترکیب جدید برای تیم ملی ایران موفقیت به همراه داشته باشد.

وکیلی در خصوص حضور بازیکنان جوان با بازیکنان باتجربه گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون والیبال و کمیته والیبال پایه ساحلی خوب است که جوانان در کنار بازیکنان باتجربه تمرین کنند. سالمی، میرزاعلی و پورعسگری بازیکنان باتجربه ای هستند که تمرین با آنها مفید است. اینها جوانانی هستند که باید والیبال ساحلی را ادامه دهند و امیدوارم حضورشان در تمرینات همچنان با انگیزه بیشتری به مسیرشان ادامه دهد.

این بازیکن با تاکید بر اینکه میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا آقایان بهترین رویداد ساحلی ایران در سال های اخیر است، تصریح کرد: سال ها پیش این مسابقات در کیش برگزار می شد. امیدوارم از این میزبانی استفاده کنیم و بازیکنان موقعیت های خوبی کسب کنند تا والیبال ساحلی بیشتر پیشرفت کند و شاهد اتفاقات بزرگی در والیبال ساحلی باشیم.

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی برای حضور در دو تورنمنت مهم ساحلی آسیا از امروز (چهارشنبه 20 آبان) در بندرعباس آغاز شد و تا دوشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد.

بهمن سالمی، آرش وکیلی، عبدالحمید میرزاعلی، علیرضا آقاجانی، عباس پورعسگری، حبیب ناصری، ضرگام منصوری، میتبی آرو، مهدی محفوی و سینا شوکتی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

رضا نائینی و روح اله صالحی نژاد به عنوان مربی و پرویز فرخی به عنوان سرپرست تیم های ملی ساحلی ایران آنها را در این اردو و مسابقات پیش رو همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید