میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز برای ما اتفاق مهمی است


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908971

مسئولان و مردم صمیمی هرمزگان همراهی خوبی داشتند.

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا برای ایران اتفاق مهمی است چرا که با توجه به هدف فدراسیون برای حضور والیبال ساحلی کشورمان در المپیک، تلاش می کنیم این میزبانی ها در ایران تکرار شود. در سالهای بعد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تور والیبال ساحلی آزاد آسیایی بندرعباس از 25 تا 30 آبان ماه و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 2 آبان ماه تا 23 آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود. 27 ام

میلاد تقوی درباره میزبانی این دو رویداد توضیح داد: ایران سابقه خوبی در برگزاری مسابقات مهم دارد. میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز اتفاق مهمی برای کشورمان است چرا که با توجه به هدف فدراسیون والیبال در تلاش هستیم این میزبانی ها را در ایران تکرار کنیم و تجربه بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: همه مسئولان استان هرمزگان از ما حمایت کرده اند تا بتوانیم در این برهه حساس میزبانی مسابقات را داشته باشیم و امیدوارم با توجه به تلاش هایی که انجام می دهیم این مسابقات را به بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم. نماینده آسیا روز گذشته (23 آبان شنبه) از زمین و محل برگزاری مسابقات بازدید کرد و از همه چیز رضایت کامل داشت. آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را داریم و روز گذشته 60 مهمان بین المللی وارد بندرعباس شدند.

وی در خصوص حضور چهار تیم از ایران در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا تصریح کرد: برخی از تیم های ما باتجربه و برخی جوان هستند. امیدوارم بتوانیم از شرایط خانگی استفاده کنیم و به مرحله نهایی برسیم. سومین تیم المپیک و بسیاری از مشاهیر آسیایی در این رویداد حضور دارند. حضور این تیم ها کار را سخت می کند و منطقی است، با توجه به اینکه این رقابت ها مهم ترین رویداد ساحلی آسیا است و امتیازات آن برای تیم ها مهم است، تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند، بنابراین نتیجه نیز نمی تواند باشد. اعلام شود او تصمیم نهایی را گرفته است اما امیدواریم با تلاش تیم ملی در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

تکوی با تشکر از مسئولان استان هرمزگان گفت: احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، مظفر مهری خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و همچنین دوستان در استان، شهرداری و پلیس به خاطر تلاش شبانه روزی خود برای تحقق همه چیز. من از این دو تورنمنت مهم آسیایی سپاسگزارم. همچنین از مردم مهمان نواز و مهربان بندرعباس که با توجه به شرایط عمومی در کنار عزیزان خود برای انجام بهترین میزبانی در آسیا تلاش کردند صمیمانه تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید