نشست کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا/ بررسی درخواست میزبانی ایران و قطر

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801828

جلسه کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا روز سه شنبه 28 دی ماه به ریاست کراخر به صورت آنلاین برگزار شد و نادر انصاری به عنوان نماینده ایران در این جلسه شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته والیبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته (سه شنبه) برای بررسی پیشنهادات و پیشنهادات مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2024 و المپیک 2024 پاریس تشکیل جلسه داد.

ریاست این جلسه بر عهده کریگ کاراچر استرالیایی است که عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی والیبال و عضو کمیسیون والیبال ساحلی است. FIVB در این نشست چانگ چی مینگ از چین، توماس از هنگ کنگ (دبیر)، الکواری از قطر، شیانگ چیان از چین، دبی ووستر از وانواتو و توموکی کیمیشیما از ژاپن و نادر انصاری از ایران حضور داشتند.

در این جلسه مدیرکل، دبیرکل و مدیر دپارتمان والیبال ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا نیز حضور داشتند که اولین جلسه کمیته فنی کنفدراسیون در سال 2022 بود.

در این نشست همچنین تلاش‌های قاطع ایران و قطر برای میزبانی مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان آسیا در سال 2022 مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قطر می‌خواهد مسابقات قهرمانی مردان و زنان آسیا را از 11 تا 12 فوریه میزبانی کند و ایران نیز از 15 اسفندماه برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان داوطلب خواهد بود. به 7.

در نهایت مقرر شد تا روز جمعه هفته جاری ایران و قطر اطلاعات تکمیلی برای تصمیم گیری درباره کنفدراسیون والیبال آسیا ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید