باشگاه های والیبال آسیایی پس از قهرمانی کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان چه گفتند؟

زمان: 23:22
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776336

کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان پس از قهرمانی آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تیم فولاد سیرجان ایرانیان باز هم العربی قطر را شکست داد و 6 بازی پیاپی کسب کرد و قهرمانی والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2021 را از آن خود کرد و قهرمان جهان شد.

کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان پس از قهرمانی صحبت کردند.

رضایی: این قهرمانی متعلق به والیبال ایران است

با شکست مجدد العربی قطر و کسب 6 برد پیاپی ، تیم فولاد سیرجان ایران عنوان باشگاه والیبال مردان آسیا را در سال 2021 به دست آورد و جهان شد.

سعید رضایی ضمن تبریک پیروزی همه طرفداران والیبال گفت: “ما از ابتدا می دانستیم که بازی نهایی مقابل العربی اسپورت قطر کار آسانی نیست.” بنابراین سعی کردیم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم. اگرچه گاهی اوقات آنها از بازی هیجان زده بودند ، اما خوشبختانه این موضوع به خوبی کنترل شد و با ارائه یک بازی خوب در ست های سوم و چهارم ، نتیجه را به سود خود به پایان رساندیم و در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات شدیم.

وی با اشاره به مصدومیت مجتبی قلی زاد در بازی پایانی ، افزود: متاسفانه محمد صادقی را در بازی مرحله گروهی از دست دادیم. اما در شرایط بد و در بازی پایانی به دلیل مصدومیت ، مجتبی گلی زاد را از دست دادیم. امیدوارم بعد از 24 ساعت آزمایش پزشکی این بازیکن مشکلی نداشته باشد و در مسابقات لیگ به تیم کمک کند.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان نیز از شرایط سخت اعزام تیم به مسابقات صحبت کرد و گفت: در ابتدا به هواداران والیبال ، بازیکنان زحمتکش تیم ، باشگاه و مردم سیرجان تبریک می گویم. برای این قهرمانی به آنها حتی به کسانی که می توانند حمایت شوند تبریک می گویم ، زیرا ما را دوست ندارند زیرا آنها ما را در این مسابقه قوی تر کردند. امسال تیم فولاد سیرجان در شرایط بحرانی تکمیل و به مسابقات اعزام شد.

وی ادامه داد: ما در فصل گذشته و با ترکیب بازیکنان وارد رقابت شدیم و به هدف خود رسیدیم. قهرمانی عرصه بین المللی متعلق به کل والیبال ایران است و از همه باشگاه هایی که به فولاد کمک کردند تشکر می کنم.

رضایی در مورد برنامه های آتی تیم فولاد سیرجان گفت: اولین هدف لیگ والیبال ایران خواهد بود و انشاءالله هدف بعدی موفقیت در مسابقات باشگاه های جهان خواهد بود.

بازیابی: تماشاگران شاهد یک بازی با کیفیت بودند

تیم فولاد ایران سیرجان باز هم العربی قطر را شکست داد و با برد 6 بازی متوالی قهرمان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2021 شد.

علیرضا بهبودی ، کاپیتان تیم فولاد سیرجان پس از قهرمانی تیمش گفت: این قهرمانی را تقدیم می کنم به مردم خوب سیرجان که سال گذشته از ما حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند. پیامهای محبت آمیز طرفداران در این چند روز انرژی مثبت زیادی برای ما به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه سیرجان بازی خوبی انجام داد ، ادامه داد: تماشاگران مسابقه را به خوبی تماشا کردند.

بهبودی گفت: العربی عملکرد بهتری نسبت به بازی قبلی داشت. در ست دوم کمی تمرکز خود را از دست دادیم ، اما سپس خود را پیدا کردیم و والیبال العربی را که به دنبال آن بودیم دیکته کردیم. خوشحالم که تلاش های ما نتیجه داد و ما قهرمانی را کسب کردیم.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان در پایان به پنجمین حضور خود در تایلند که با مدال طلا همراه شد اشاره کرد و از کسب این مدال ابراز رضایت کرد.

مسابقات والیبال مسابقات قهرمانی آسیا برای باشگاه های مردان که از 16 مهر در ناخون راچاسیما تایلند آغاز شده بود ، امروز (جمعه) با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.

جلوه: ما برای برد به میدان رفتیم

مهدی یلوه ، بهترین مدافع قهرمانی والیبال مردان آسیا پس از قهرمانی تیم فولاد سیرجان ، گفت: این قهرمانی را به هواداران والیبال سیرجان و ایران تقدیم می کنم.

وی درباره دیدار مقابل العربی قطر افزود: بازی بسیار خوبی بود و خوشحالم که عملکرد ما با کسب مدال به پایان رسید. من با ذهنیت مثبت و تفکر قهرمانانه برای سیرجان به میدان رفتم و خوشحالم که به فولاد سیرجان نیز کمک کردم تا عنوان بهترین مدافع را به دست آورم.

جلوه عنوان بهترین مدافع خانواده خود را تقدیم کرد و ابراز امیدواری کرد که این رویداد آغاز موفقیت های بیشتر وی در مسابقات مختلف باشد.

مسابقات والیبال مسابقات قهرمانی آسیا برای باشگاه های مردان که از 16 مهر در ناخون راچاسیما تایلند آغاز شده بود ، امروز (جمعه) با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید