شانسی برای جذب بازیکنان با کیفیت نداریم/ بگذارید کادر فنی برای بازیکنان تصمیم بگیرد

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781756

هماهنگی بازیکنان نتیجه می دهد، اما باید بیشتر تلاش کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به دیدار قبلی که نتیجه خوبی کسب نکردیم، انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در هفته چهارم لیگ برتر گفت: به نوبه خود درگذشت احسانی راد را از طرف خودم و فرزندان تسلیت می گویم. خانواده و هواداران.» بازی مثل فینال است و با توجه به بازی قبلی که نتیجه خوبی کسب نکردیم، انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز داریم.

وی ادامه داد: با تیمی دیدار داریم که می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. از نظر بازیکن، مربی و امکانات، شرایط بسیار خوبی دارند که می توانند مکمل یکدیگر باشند و تیم خوبی را تشکیل داده اند. بعد از دیدار با آلومینیوم به دلیل رقابت فشرده فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم و بیشتر بحث ریکاوری و کار تاکتیکی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زودتر همدیگر را پیدا کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. کسب سه امتیاز به دلیل حساسیت دیدار مقابل گل گهر برای ما بسیار مهم است و برای رسیدن به آن باید بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی درباره اینکه پرسپولیس در بازی مقابل فولاد نشان داد می تواند باخت مقابل الهلال را فراموش کند و اینکه آیا بعد از باخت مقابل الهلال مقابل گلگوتا دوباره این اتفاق تکرار می شود، توضیح داد: اگر بتوانیم از شکست درس بگیریم و نقاط ضعف خود را پیدا کنیم. می تواند به تیم کمک کند. پارسال هم به آلومینیوم باختیم اما بعد واکنش خیلی خوبی داشتیم و بعد 6 بازی پیاپی بردیم. اکنون می توانیم همین کار را انجام دهیم، به شرطی که انرژی و تمرکز بیشتری برای مقابله با نقاط ضعف خود بگذاریم. بیشتر به خودمان بستگی دارد ما مشکلات داریم اما باید با تلاش بیشتر آنها را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه برنامه ای برای جذب بازیکنان خارجی وجود دارد، گفت: پنجره ما در حال حاضر بسته است اما به گفته صدری تا شنبه یا یکشنبه باز است. البته تاریخ نقل و انتقالات فردا به پایان می رسد و شانسی برای جذب بازیکنی که شرایط خوبی دارد و با کیفیت باشد نداریم. باید سعی کنیم بر ضعف خود غلبه کنیم. اگر می خواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم باید کیفیت داشته باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند. جذب بازیکن خارجی این شرایط را می طلبد.

وی در خصوص ادامه بلاتکلیفی مدیریتی و عدم انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: فردا بازی می کنیم و دوست داریم روی شرایط مسابقه تمرکز کنیم اما همه ما و هواداران می دانیم که مشکلات مدیریتی وجود دارد. ” این در اختیار من نیست و هر چه بگوییم فایده ای ندارد. خود مسئولین باید به این امر پاسخ بهتری بدهند تا مشکلات حل شود. ما بارها در این مورد صحبت کرده ایم و دیگر درست نیست در مورد آن صحبت کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه آیا در دیدار مقابل گل گهر با توجه به شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم شاهد تغییر در ترکیب این تیم خواهیم بود، گفت: سال گذشته سه بازیکن اصلی خود را از دست دادیم، به جز شهریار مغانلو، نفرات دیگری در این بازی بودند. پرسپولیس برای چندین سال. این بازیکن با وجود شرایط سختی که در ابتدا داشت، در ماه های پایانی حضورش در پرسپولیس بسیار مهربان بود. ما تغییرات زیادی داشته ایم و بازیکنان زیادی بعد از قهرمانی نقل و انتقالات ما جابه جا شده اند و بازیکنان جدیدی به پرسپولیس آمده اند که نیاز به زمان بیشتری دارند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: چون بازیکنان قبلی نیاز به زمان داشتند، بازیکنان جدید هم برای هماهنگی و درک بهتر شرایط تیم نیاز به زمان دارند. یک جایی باید مغایرت را جبران کرد. مشکلی وجود دارد، شاید به دلیل این اختلاف. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر به بازیکنان اعتماد کنیم و باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بهتری داشته باشیم. این مشکلات می تواند به پرسپولیس کمک کند. باید از بازیکنانی که برای تیم کار می کنند حمایت بیشتری شود. از طرفی باید مشکلات باشگاه هم حل شود تا بازیکنان مشکل روحی و روانی نداشته باشند. ما سخت کار می کنیم، اما امیدوارم چنین اتفاقاتی بیفتد. باید با کار و تمرکز بیشتر این شرایط را ایجاد کنیم.

وی در خصوص اینکه تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نبود در وهله اول و اینکه آیا دلیل آن اختلاف بین بازیکنان تیمش است، توضیح داد: شرایط ثبات به مسائل زیادی بستگی دارد که برخی از آنها به مسائل روحی و روانی مربوط می شود. مشکلات، تمرکز و امکانات. همه این مشکلات وجود دارد اما برای هماهنگی بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کنم که البته به دلیل تنش در مسابقات ما سخت است. ما باید از تمام روزهای خود برای هماهنگ کردن بازیکنان بیشتر استفاده کنیم. وقتی تیم گل می زند همه ما مقصریم و باید مسئولیت پذیر باشیم. تلاش می کنیم هر چه زودتر این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا می توان از ابتدای بازی فردا از سعیداععی استفاده کرد، گفت: در این موارد کادر فنی تصمیم گیری کند. فقط کادر فنی تصمیم می گیرد که کدام بازیکن در چه پستی بازی کند اما امیری و آقایی هر بار در پست های خود موفق بودند. هر دوی این بازیکنان می توانند به پرسپولیس کمک کنند، باید بیشتر در مورد این مسائل صحبت کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه و سیامک نعمتی گفت: در حال حاضر هر دو بازیکن مصدوم هستند و باید دید در تعطیلات وضعیت آنها چگونه خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر جراحات آنها بهبود یابد. نعمتی و آلیشیا برای ما چهره های مهمی هستند اما در بازی فردا هر دو بازیکن را نداریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات بعد از هفته چهارم لیگ برتر می تواند به پیشرفت تیم کمک کند، گفت: سه بازیکن ما باید به تیم ملی بروند و مشکلاتی وجود دارد. اگر تعطیلاتی داشتیم که می توانستیم با همه بازیکنان بهتر تمرین کنیم، شرایط بهتر می شد اما باید این نفرات را به تیم ملی بدهیم. البته از این فرصت می توان برای بهبود وضعیت تیم و رفع نقاط ضعف خوب استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید