هشدار جدی پرسپولیس برای اسکوچیچ: شانسی برای تغییر نداریم

هشدار جدی پرسپولیس برای اسکوچیچ: شانسی برای تغییر نداریم

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ما برای پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل لبنان و صدرنشینی در گروه A مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: دیدار مقابل لبنان بازی خوبی بود. ، اما مهم این است که در این بازی ها را نبینید دوباره برنده می شویم. طبیعتا تیم ملی ما باید تیم هایی مانند لبنان و امارات را شکست دهد. از این به بعد باید به فکر آماده سازی برای جام جهانی باشیم و سعی کنیم کیفیت بازی و ظاهر سیستم بازی خود را برای جام جهانی تغییر دهیم و با تیم های خوب بازی کنیم. خیلی خوب است که یک تیم به عنوان رهبر به جام جهانی برود اما در آنجا باید از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کنیم و نشان دهیم که تیم قدرتمند و قدرتمندی هستیم. با توجه به اینکه بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم باید امکانات خود را توسعه دهیم و بازی های تدارکاتی با تیم های خوب دنیا داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را کشف و نقاط ضعف را برطرف کنیم، پس خدای ناکرده وادی جام جهانی بازی های با کیفیت و خوب انجام دهید.برای نشان دادن.

وی در پاسخ به درخشش کنعانی ها، بومی ها و گلزنان در دیدار مقابل لبنان، گفت: بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی داریم اما کیفیت این بازیکنان هم باید رشد کند و باید بدانیم چطور از داشته هایمان استفاده کنیم. توانایی‌های بازیکنان ما بسیار بیشتر از آن چیزی است که در بازی مقابل تیم‌های ضعیف می‌بینیم، شاید این توانایی‌ها در تیم‌های بزرگ‌تر بیشتر شکوفا شود. این مسائل برای ما ارزشمند است. این بازیکنان به توانایی های کادرفنی برمی گردند. خدای نکرده در آینده بتوانیم از کیفیت بازیکنان بیشتر و بهتر استفاده کنیم و از عملکرد و ابتکار آنها در زمین لذت بیشتری ببریم.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به انتقادات از دراگان اسکوچیچ پس از بازی با کره و اینکه برخی معتقدند ایران باید در جام جهانی حضور داشته باشد، گفت: تیم ما به جام جهانی صعود می کند و این نشان می دهد که اسکوچیچ و تیمش توانمند هستند. قهرمانی با مربی بزرگتر به من خوش گذشت. ما الان این فرصت را نداریم که بخواهیم به دنبال مربی بزرگ و درجه یک باشیم، چون این کار هزینه زیادی می خواهد و این همه فرصت نداریم و منطقی نیست. ما در گذشته ویلموتس را شکست دادیم، اما او به تیم ما کمکی نکرد و تنها تمرکزش کسب پول بود. حالا باید به کادری که داریم کمک کنیم، آنها را تقویت کنیم، بازی های تدارکاتی خوبی به آنها بدهیم و ببینیم چه می خواهند تا بتوانند دستشان را باز کنند و تیم را توسعه دهند، پس اگر مشکلی در این بازی وجود داشت، آن را برطرف کنید. جام جهانی.

درخشان گفت: به نظر من تغییر مربی اشتباه است. اگر بهترین پول دنیا را داشته باشیم و بخواهیم یک مربی برتر جذب کنیم، اگر در این مدت کوتاه یک بازی تدارکاتی خوب برای او انجام ندهیم، معجزه نمی کند. البته اگر مربی جدیدی بیاید یک بازی تدارکاتی هم می خواهد تا بازیکنان را بشناسد و این کار را برای ما سخت می کند. بهترین راه حل این است که آقای اسکوچیچ را حفظ کنید، اما به او فرصت های بیشتری بدهید تا بتواند از فرصت ها و ابزارهایی که در اختیار دارد نهایت استفاده را ببرد و توانایی های واقعی خود را نشان دهد. تیم ملی تا الان 2-3 روز قبل از هر مسابقه جمع می شود و البته مربی در این زمان نمی تواند کار زیادی انجام دهد. الان وقتشه و بهترین راه اینه که بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. در بازی های خوب می توانیم قدر کیفیت اسکوچیچ را بدانیم و ببینیم که او چقدر می تواند به تیم کمک کند.
وی افزود: خیلی بد است که در سال های اخیر بازی های تدارکاتی بزرگی نداشته ایم. اگر این امکان وجود ندارد، نباید انتظار داشت که تیم ملی معجزه کند، نباید انتظار داشت که مقابل اسپانیا یا دیگر تیم های بزرگ و باتجربه بازی کند. بزرگترین تجربه ما تاکنون بازی با کره است. تیم هایی مانند عراق و لبنان تیم هایی نیستند که به ما چیزی اضافه کنند و از ما یاد بگیرند، اما وقتی با تیم های بزرگ دنیا بازی می کنید، چیزهای زیادی از آنها یاد می گیرید. اینها برای ما مهم است. امیدوارم این بار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال که می داند و می داند تیم باید مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشد این اتفاق بیفتد. اعضای هیئت مدیره نیز باید در این زمینه به آقای ماجدی کمک کنند. اگر بخواهیم تیم ملی با عزت، خوب و اعتبار در وادی جام جهانی بازی کند، لازم است. در غیر این صورت باید با حریفانی که کاملا مجهز هستند و بهترین امکانات را دارند، دست به دست شوید. آیا توانایی رویارویی با تیم های بزرگ بدون تجربه را داریم؟

درخشان با تاکید بر اینکه تیم ملی را باید مقابل تیم های بزرگ دنیا قضاوت کرد، گفت: مقابل کره دو بازیکن خود را نداشتیم و گرفتار شدیم اما باید برای آینده از این شکست درس گرفته باشیم و استفاده خواهیم کرد. آنها برای آینده؛ “پس باید مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم تا بیشتر یاد بگیریم و بفهمیم که چقدر از نظر قدرت کم داریم، از نظر تاکتیکی چه مشکلاتی داریم، با چه سیستمی باید بازی کنیم. باید همه اینها را مرور کنیم. در غیر این صورت ما آنجا خواهیم بود در گذشته شاهد بودیم که گزارشگر بازی در دقیقه 19 می گوید از داور می خواهد علامت نهایی را به داور بدهد و زودتر خیالش راحت شود، این وضعیت برای ما وحشتناک بود و نباید اجازه دهیم. ما یکی از قوی ترین تیم های آسیا هستیم اما در دنیا شرایط فرق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید