سرمربی پرسپولیس: با این اعداد شانسی در نقل و انتقالات نداریم

سرمربی پرسپولیس: با این اعداد شانسی در نقل و انتقالات نداریم

محتبی حسینی پس از تایید ادامه حضورش در تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار گروه رسانه های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم یک سال دیگر در خدمت تیم پیکان باشم. ان شاء الله سالی پر از موفقیت همراه با شغل خوب داشته باشید. با توجه به جوانی که در سال گذشته انجام دادیم و زحماتی که کشیدیم، امیدوارم امسال نیز همین روند را ادامه دهیم و البته در کسب نتایج بهتر عمل کنیم. به سوالات زیادی بستگی دارد. امیدوارم در بحث جذب بازیکن بتوانیم خواسته هایمان را برآورده کنیم.

وی درباره برنامه های نقل و انتقالاتی پیکان در لیگ برتر گفت: ما واقعا با بودجه هایی که سایر تیم ها روی نقل و انتقالات سرمایه گذاری می کنند، مشکل داریم. 6، 7 تیم هستند که پول زیادی برای نقل و انتقالات گذاشته اند. از نظر نقل و انتقالات و بازیکن شانس زیادی مقابل این تیم ها نداریم. در این شرایط باید به سراغ بازیکنان جوان برویم و بتوانیم از این طریق تیم را تقویت کنیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: نکته مهم برای من به عنوان مربی این است که دوست دارم جاه طلبی بیشتری داشته باشم. خدای ناکرده علاقه دارم با حمایت باشگاه و کارهای خوبی که بچه ها انجام می دهند نتایج بهتری نسبت به پارسال بگیرم. با این حال می دانم که کار ما بسیار سخت است. چون تیم های دیگر واقعاً در نقل و انتقالات از ما جلوتر هستند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا تیم جوان پیکان را حفظ می کنید، گفت: صددرصد با توجه به بودجه ما و ارقامی که به تیم های دیگر منتقل می شود، شانس کمی داریم. ما سعی می کنیم از فرزندان خود محافظت کنیم. ما بازیکنان خوب، جوانان خوبی در تیم داریم و خدای نکرده با تدبیر باشگاه تیم را تقویت کنیم و بجنگیم و ببینیم می توانیم نتایج بهتری بگیریم یا خیر.

سرمربی پیکان در پایان افزود: جا دارد از آقای امیر اتابش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تشکر کنم که در ابتدا صحبت های ما را شنیدند و قول همکاری دادند امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم و با یافتن دوستان بیشتر به فوتبال ایران کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید