باشگاه های والیبال آسیا مربیان و بازیکنان چه گفتند؟


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838514

مربیان و بازیکنان حاضر در والیبال باشگاه های آسیا پیش از آغاز این رقابت ها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2022 با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی از روز شنبه 24 اردیبهشت آغاز می شود.

مربیان و بازیکنان حاضر در والیبال باشگاه های آسیا پیش از آغاز این رقابت ها صحبت کردند.


* دونووان: برای بازی در سالنی با 12000 صندلی هیجان زده هستم

جاوارونوک دونوان بازیکن تیم والیبال مونزا ایتالیا با عقد قرارداد رسمی برای حضور در جام باشگاه های آسیا به تیم والیبال شهداب یزد پیوست.

وی از حضور خود در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: 6 سال در تیم مونزا ایتالیا بازی کردم و والیبال ساحلی هم بازی کردم. حس خیلی خوبی دارم که به ایران آمده ام و در این تورنمنت شرکت خواهم کرد اما این اولین بار است که می خواهم در چنین سالنی (12000 نفری) بازی کنم و بسیار هیجان زده هستم.

جوانرک که امسال از نظر سرویس و فاکتور حمله جزو 5 تیم برتر لیگ سری آ ایتالیا بود، با اشاره به شناخت نسبی خود از والیبال ایران گفت: من امیر گفور را در بین بازیکنان ایرانی بهتر می شناسم، بازی کردیم.

او با قد 2 متر و 2 سانتی متر و قد 354 سانتی متر، عناوینی چون جام ملت های اروپا 2021/22، چلنج کاپ 2018/19، سوپرکاپ ایتالیا 2021/22 و جام چک 2015/16 را در کارنامه دارد. گزارش او در مورد جوایز

تیم مقاومت شهداب یزد ساعت 19 روز شنبه 24 اردیبهشت ماه در اولین دیدار خود به مصاف تیم اربیل عراق می رود.


* پرین از دیدار مقابل تماشاگران ایرانی ابراز خوشحالی کرد

جان گاردن پرین که 10 سال سابقه عضویت در تیم ملی کانادا را برعهده دارد و کاپیتان این تیم است، با ابراز خرسندی از حضور در رقابت های باشگاهی آسیا گفت: خوشحالم که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کنم. .

وی با بیان اینکه به عنوان بازیکن تیم ملی کانادا بازی های زیادی مقابل تیم ملی ایران انجام داده است، افزود: بازیکنان ایرانی را می شناسم و حضور در تیم شهداب و بازی در ایران تجربه خوبی است. خوشحالم که در این سالن بزرگ مقابل تماشاگران ایرانی بازی می کنم.

جان گاردن پرین، قهرمان تیم ملی والیبال کانادا و لوکوموتیو روسیه به تازگی با امضای قراردادی رسمی برای حضور در جام باشگاه های آسیا به تیم والیبال مقاومت شهداب یزد پیوست.


* تولوکیان: مردم هفته داغ والیبال را تجربه خواهند کرد

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد با تمجید و تمجید از کیفیت مسابقات باشگاهی مردان آسیا گفت: مردم هفته والیبال داغی را پیش رو خواهند داشت..

علیرضا طلوع کیان با اعلام آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا گفت: تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان باشگاه های ایران شد و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد. آماده سازی تیم شهداب را از فروردین ماه آغاز کردیم و اکنون آماده شروع مسابقات هستیم.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات باشگاه های مردان آسیا اولین تلاش شهداب در مسابقات رسمی بین المللی بود، افزود: امیدوارم طبق برنامه ریزی ها شاهد بهترین عملکرد بازیکنان باشیم و علاوه بر نتایج خوب، مردم از تماشای این مسابقات خوشحال شوند. این بازی ها.”.

تولوکیان ادامه داد: رقابت های باشگاه های مردان آسیا از سطح قابل قبولی برخوردار است و با توجه به حضور بازیکنان باتجربه و باتجربه خارجی در این دوره از مسابقات مردم شاهد هفته داغ والیبال خواهند بود..

سرمربی تیم شهداب در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری مسابقات آسیایی در ایران برای والیبال مفید باشد و تجربه خوبی را برای بازیکنان حاضر به همراه داشته باشد..


* مهدوی: بازی های جالبی در راه است

مهدی مهدوی کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: با توجه به حضور بازیکنان کلیدی در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا و حضور تماشاگران، مسابقات جذابی در پیش داریم.

مهدی مهدوی درباره آمادگی تیم مقاومت شهداب یزد برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: تمرینات خود را از دهم فروردین آغاز کرده ایم و آماده شروع بازی ها هستیم.

وی گفت: قزاقستان، پیکان و ژاپن رقبای اصلی شهداب در جذب بازیکن خارجی هستند. مسابقات باشگاهی آسیا هر ساله برگزار می شود و تیم های باشگاهی انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقات دارند. در کشور خودشان قهرمان شوند تا بتوانند در این مسابقات شرکت کنند. تیم شهداب نیز با قهرمانی در ایران سهمیه مسابقات آسیایی را به دست آورد.

کاپیتان والیبال شهداب یزد افزود: درست است که اولین دوره حضور شهداب در این مسابقات است اما بسیاری از شهداب باتجربه هستند و مطمئنا شاهد مسابقات جذابی خواهیم بود.

مهدوی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در رقابت های باشگاه های مردان آسیا امسال تقویت شده و بازیکنانی با نام جذب کرده اند، گفت: فکر می کنم علاقه مندان به والیبال از تماشای این مسابقات لذت ببرند و بازی های جذابی را ببینند.


* گربنیکوف: در بازی اول استرس داریم

اولین تمرین تیم تراز بعدازظهر امروز (جمعه 23 اردیبهشت) با مربیگری بوریس گوربنیکوف در سالن اصلی (12 هزار نفری) مسابقات باشگاه های آسیا برگزار شد.

سرمربی تراز قزاقستان گفت: در اولین بازی رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا باید به مصاف الریان قطر برویم. ما تحت استرس هستیم زیرا تیم قدرتمندی است و شروع سختی داریم.

سرمربی روسی تاراز گفت: با وجود اینکه برای این تورنمنت آماده هستیم، اما برای دیدار با قطر استرس داریم، زیرا تیم قدرتمندی است و بازی با این تیم تجربه خوبی برای ما است.

وی با اشاره به کیفیت بالای سالن 12 هزار نفری آزادی گفت: این سالن از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است و از دوربین های کوچک برای بازرسی تصویری استفاده می شود که بسیار مناسب است.

«من قبلاً به ایران و در چنین مسابقاتی بوده ام. و این دوره از مسابقات با کیفیت است.

وی با تاکید بر اینکه سطح این دوره از بازی های باشگاهی مردان آسیا بسیار بالاست، گفت: در این دوره حدود 4 تیم حضور دارند که تیم های ایرانی از جمله بازیکنان قدرتمند و بزرگی مانند سیمون روبرلندی، نیمیر عبدالعزیز، اروین انگاپت و . آنها استخدام شده اند. به همین دلیل نتیجه مسابقات قابل پیش بینی نیست زیرا بزرگ ترین بازیکنان جهان در آن حضور دارند.

گربنیکوف در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد پسرش یکی از ستاره های تیم ملی فرانسه را در رقابتی سخت ببیند، گفت: طبق قوانین FIVB، برای انتخاب بازیکن و پسرم در لیبرو تیم ملی فرانسه محدودیت هایی داشتیم. اگر او را انتخاب می کردم سه بازیکن را در پست های دیگر از دست می دادم. به همین دلیل با وجود علاقه من، ژنیا گوربنیکوف در این مسابقات شرکت نمی کند.


* موزرسکی: با فرهاد ظریف عکس یادگاری دارم

هافبک زنان سانتوری سانبرد گفت: سعی می کنیم بهترین های خود را نشان دهیم.

دمیتری موزرسکی که تاکنون عناوین جهانی بسیاری از جمله بهترین مدافع تور لیگ ملت های 2018 را به دست آورده است، درباره حضورش در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: تجربه حضور در مسابقات زیادی را دارم اما برای اولین بار است که در مسابقات شرکت می کنم. مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا. من حاضرم.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از تیم های حاضر در این رقابت ها ندارم، افزود: باید برای درک کیفیت بازی ها بازی کنیم، اما مهم این است که سعی کنیم بهترین موقعیت و بیشترین تلاش را برای رسیدن به اهداف داشته باشیم. بیایید ما باشیم و بهترین های خود را نشان دهیم.

وی گفت: شاید کسب مقام اول این مسابقات برای تیم سنتوری کمی سخت باشد اما با توجه به تیم های قدرتمندی که در این مسابقات حضور داشتند می توانیم تلاش کنیم تا جایگاه خوبی در بین مدعیان کسب کنیم.

بازیکن برتر باشگاه مردان آسیا درباره شناخت خود از والیبال ایران گفت: برخی از بازیکنان روسی که به ایران آمده بودند، بازی بازیکنان ایرانی را برای ما تعریف کردند اما من اطلاعات روشنی از این بازیکنان ندارم. من فقط تعدادی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران مانند سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور و امیر غفور را می شناسم و با فرهاد ظریف لیبروی کوتاه قامت تیم ملی سابق ایران عکس یادگاری دارم.


* اهمیت عملکرد داوران بومی از نگاه فیروزی

ابراهیم فیروزی مسئول داوران بومی (ایرانی) مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: تلاش می کنیم با کمترین خطا سهم موثری در میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان داشته باشیم.

ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و مسئول داوران داخلی (ایرانی) در مسابقات باشگاه های مردان آسیا 2022، درباره این اقدام داوری افزود: قضاوت با حضور بهروز جعفری، مسئول داوران خط برگزار شد. ، و شفیکا احدی مسئول منشی ها.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره اهمیت کار، نظم، نظم و انضباط و عملکرد فنی داوران و نقش آنها در برگزاری مناسب مسابقات صحبت شد، افزود: با توجه به جایگاه فدراسیون والیبال ایران، فدراسیون این موضوع را دارد. به همین دلیل سعی کرده ایم بهترین داوران ایران را برای قضاوت مسابقات باشگاه های مردان آسیا انتخاب کنیم که اکثر این داوران ملی هستند و در مسابقات مختلف امتحانات لازم را پس داده اند و از جایگاه خوبی برخوردارند.

فیروزی با تاکید بر اهمیت این دوره از مسابقات گفت: باید در چیدمان داوران دقت کنیم. در این مدت بازیکنان خارج از آسیا هم حضور دارند و سطح رقابت ها بسیار بالاست. امیدواریم با این جلسات هماهنگی و ارائه که از داوران داخلی می شناسیم با کمترین خطای داوری در این مسابقات شرکت کنیم.

وی با اشاره به حضور ایرانیانی مانند محمد شاهمیری در هیئت داوران مسابقات گفت: با حضور این عزیزان مسئولیت ما دو چندان می شود و باید والیبال و اعتبار فدراسیون را ارتقا دهیم و نشان دهیم که ایران جایگاه بسیار ارزشمندی دارد. مسابقاتی وجود دارد البته برگزاری خوب این مسابقات می تواند میزبانی مسابقات جهانی را برای کشورمان رقم بزند.

نشست هماهنگی داوران داخلی بیست و دومین دوره مسابقات باشگاهی مردان آسیا بعدازظهر امروز (جمعه 23 اردیبهشت) در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در دیدار با اعضای کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار شد، از درخواست کشورمان برای میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در سال 2022 خبر داد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید