قهرمانی جهان والیبال نشسته مربیان تیم های زنان و مردان پس از اولین بازی چه گفتند؟


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908741

مربیان تیم های والیبال نشسته بانوان و آقایان پس از اولین دیدار رقابت های قهرمانی جهان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، تیم ملی والیبال نشسته بانوان روز جمعه (23 آبان) در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 بوسنی به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

همچنین تیم ملی والیبال مردان ایران روز گذشته (جمعه 22 آبان) در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف عراق رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

در پایان این دو دیدار مربیان تیم های بانوان و آقایان صحبت کردند.

مریم ایرانمنش سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان درباره شکست تیم بانوان مقابل آمریکا گفت: بازیکنان ما با تمام قدرت مقابل تیم آمریکا حاضر شدند و در این دیدار تاکتیک خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: اگرچه نتیجه را از دست دادیم، اما کسب یک ست مقابل این تیم که عنوان قهرمانی پارالمپیک را دارد برای بازیکنان بسیار خوشحال کننده بود. در این مدت بازیکنان ما شجاعانه مقابل حریف قرار گرفتند و در این دیدار تاکتیک های خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان تصریح کرد: آمریکا تیم بسیار فشرده ای داشت. قدرت بازیکنان این تیم در اسپکینگ بسیار بالا بود. اگرچه خدمات آنها مسالمت آمیز بود، اما استقبال از آنها سنگین بود.

ایرانمنش در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی با تمام وجود تلاش کردند. ما قول می دهیم که رتبه را بهبود بخشیم و بهترین عملکرد را نشان دهیم.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از پیروزی قاطع مقابل عراق گفت: این پیروزی را تبریک می گویم و امیدوارم لبخند را بر لبان مردم بیاورد.

وی ادامه داد: یک سال است که بازی تدارکاتی نداریم هرچند دو روز پیش در بوسنی دو بازی تدارکاتی داشتیم. در هر صورت بازی اول همیشه سخت است که به دلیل ناآشنا بودن زمین و حریف است. در کل امروز خیلی خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره تیم های رقیب این دوره از مسابقات گفت: به نظرم ایران، بوسنی، برزیل و مصر می توانند جزو 4 تیم برتر این دوره از مسابقات باشند. آلمان هم تیم بدی نیست. البته هیچ تضمینی وجود ندارد زیرا ممکن است یک روز برای یک تیم خوب نباشد. در نهایت فکر می کنم ایران و بوسنی فینالیست شوند.

رضایی درباره میزبان بوسنی گفت: آنها این مسابقات را خیلی خوب برگزار می کنند. به هر حال هاستینگ ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما این هتل مناسب است و در خود هتل سالن دارد که دیگر با مشکل ترانسفر و ایاب و ذهاب مواجه نیستیم و فکر می کنم از این میزبانی امتیاز مثبت بگیرند.

جلیل ایمری مربی تیم والیبال نشسته مردان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل عراق گفت: بازیکنان با تمرکز کافی و بسیار خوب در دیدار مقابل عراق خود را در زمین نشان دادند. در این دیدار از ترکیب اصلی تیم استفاده نکردیم.

وی افزود: تصمیم گرفتیم از بازیکنان جوانتر در زمین استفاده کنیم. آنها در این دیدار هم عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند که پشتوانه خوبی برای تیم ملی هستند.

مربی تیم والیبال نشسته مردان خاطرنشان کرد: در تیم ملی عراق نیز بازیکنان خوبی حضور دارند. این تیم از مربی ایرانی استفاده می کند و قطعا آینده خوبی در پیش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید