پشت صحنه عقد قرارداد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس؛ تخلف از قرمزها؟

پشت صحنه عقد قرارداد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس؛  تخلف از قرمزها؟

امروز خبری در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شد که نشان می دهد پنجره نقل و انتقالات این باشگاه این بار به دلیل شکایت علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق این تیم مبنی بر عدم دریافت درخواست هایش بسته است. این اتفاق با واکنش تند باشگاه پرسپولیس به بیرانوند همراه شد.

علیرضا بیرانوند در واکنش به اظهارات تند باشگاه پرسپولیس به بالای برنامه فوتبال آمد و در بخشی از صحبت های خود به لحظه جالبی اشاره کرد.

وی در واکنش به اظهارات تند باشگاه پرسپولیس گفت حکمش قبل از امضای قرارداد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس صادر شده بود اما با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفت و از آنها خواست در پنجره باشگاه این حکم را اجرا نکنند. باشگاه قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی را امضا خواهد کرد. این تیم باز می ماند.

پخش زنده این برنامه فوتبال برتر می تواند چالش جدیدی را برای پرسپولیس و حتی فوتبال ایران ایجاد کند چرا که در صورت صحت کامل این گفته می توان در نتایج تمامی مسابقاتی که پرسپولیس از بازیکنان تاجیک خود استفاده کرد، تجدید نظر کرد. ارگان های فدراسیون باید درگیر شوند.

باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس به این اظهار نظر چه خواهد بود و آیا این صحبت ممکن است تهدید جدیدی برای این باشگاه باشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید