اعتصاب بازیکنان پرسپولیس؛ قرمزها تمرین نکردند/ واکنش باشگاه به رفتار بازیکنان


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912206

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به جریمه پنج درصدی، اعضای تیم فوتبال هیچ ادعایی نسبت به قرارداد فصل گذشته خود نداشتند. اما لغو این جریمه در دستور کار مدیرعامل قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه که به منظور شفاف سازی افکار عمومی و رفع ابهامات منتشر شده، آمده است;

در روزهای اخیر، اخبار و اتفاقاتی با تیتر پنج درصد از اعضای تیم در فصل گذشته منتشر شده است. این در حالی است که با توجه به جریمه پنج درصدی مصوب سال گذشته هیات مدیره، هیچ تقاضایی برای پرهیز بازیکنان از تمرین وجود نداشت.

این مجازات پس از شکست مقابل تیم آلومینیوم اراک و انصراف از رقابت های جام حذفی اعمال شد، اما پس از نتایج این فصل و قرار گرفتن در بالای جدول مسابقات، باشگاه مجبور به لغو این مجازات شد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه در این خصوص پیگیری های لازم را انجام داده است. و این در حالی است که باشگاه 30 درصد از قراردادهای فصل جاری و تمام پاداش های مربوطه را برای اطمینان از آرامش خاطر اعضای تیم پرداخت کرده است.

با توجه به این توضیحات باشگاه هیچ معوقه ای مربوط به فصل گذشته فوتبال نداشت اما با به وجود آمدن شرایط فعلی سعی کرد به نفع اعضای تیم اقدام کند. از سوی دیگر همانطور که همه می دانند پرسپولیس از زمستان سال گذشته به فرابورس تبدیل شده و باید در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مالی به نهادها و سهامداران مربوطه گزارش دهد. بر این اساس پرداخت ها به تیم که عمده بار مالی و هزینه های باشگاه را شامل می شود نیز باید بر اساس معیارهای خاصی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید