استانداری بوشهر: اعتصاب کارگری منطقه پارس جنوبی با حمایت شبکه‌های بیگانه/۸ سرکرده اصلی بازداشت شد/ اکنون اعتصاب شکسته شده است.

استانداری بوشهر: اعتصاب کارگری منطقه پارس جنوبی با حمایت شبکه‌های بیگانه/۸ سرکرده اصلی بازداشت شد/ اکنون اعتصاب شکسته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری 8 تن از سرکردگان اصلی اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: این افراد با تلاش سازمان اطلاعات و اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند. وزارت اطلاعات
اکبر پورات صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه کمیسیون کارگری در استان بوشهر به صورت دائمی تشکیل شده است، گفت: پیگیری مطالبات کارگران، حقوق و سایر مطالبات کارگران در کمیسیون کارگری لحاظ می شود.

وی با اشاره به اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی افزود: اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی با حمایت شبکه های خارجی که با رصد رهبران اصلی محلی آنها شناسایی شدند، سازماندهی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری 8 تن از سردمداران اصلی اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: این رهبران از طریق فضای مجازی و واقعی اعتصاب کارگری منطقه پارس جنوبی را مدیریت کردند.

پورات افزود: این سرکردگان با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه اعتصاب کارگری منطقه پارس جنوبی در حال حاضر پایان یافته است، افزود: کارگران شرکت های مختلف پارس جنوبی به کار خود بازگشته اند.

پورات با بیان اینکه 8 شرکت و پیمانکار در منطقه پارس جنوبی در لیست سیاه قرار دارند، گفت: این شرکت ها و پیمانکاران به دلیل عدم همکاری در عدم بکارگیری و استخدام نیروهای بومی و دامن زدن به اعتصاب کارگری در لیست سیاه قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به فراخوان 10 هزار نفر برای اشتغال در منطقه پارس جنوبی گفت: استخدام نیروهای بومی در اولویت است ضمن اینکه 1000 نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی مشغول به کار هستند.

وی افزود: ارائه مهارت های جوانان بر اساس نیازهای استخدامی شرکت ها و صنایع پارس جنوبی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید