آزادی بیان در شبکه های اجتماعی بیگانه ادعایی بیش نیست/ از هر هشتگی یادآور حاج قاسم قطعا حمایت می کنیم.

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798802

یوسفی گفت: اقدامات اخیر اینستاگرامی نشان می دهد که حتی پس از شهادت حاج قاسم آنقدر از نام و تصویر سردار شهید ما می ترسند که در صدد حذف وی هستند و فقط ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تهران پرس با اشاره به اقدام اخیر اینستاگرام در حذف هشتگ Hero (Hero #) گفت: این اقدام خلاف انتشار یک انسان که مایه خیر و ثبات و امنیت است در منطقه بود و روحیه برتری طلبی و وحشی گری را به مدافعان حقوق بشر منتقل می کرد.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: در روزهای هجوم داعش به منطقه، اینستاگرام و برخی شبکه های اجتماعی دیگر مانند حادثه تروریستی اهواز فیلم جنایت این گروهک تروریستی را به صورت زنده و زنده پخش کردند. این حادثه برای مدت کوتاهی توسط این شرکت های شایعه سازی پوشش داده شد و با عامل تروریست مصاحبه شد.

یوسفی تاکید کرد: اقدام اخیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان می دهد که حتی پس از شهادت حاج قاسم آنقدر از نام و تصویر سردار شهیدمان هراس دارند که در صدد برکناری او هستند و فقط ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه هرکس بخواهد این نور آزادی را که مربوط به فطرت انسان است حذف کند، قطعاً نمی تواند، گفت: قطعاً هر هشتگی که انسان را به یاد حاج قاسم بیاندازد مانند # هیرو و #پدر، ما مفتخریم که به او پیوستیم.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بشریت، پیشوایان و پیشوایان دینی بوده اند که علیرغم تلاش برخی از آنان بی اعتنایی می کنند، اما نام آنها برای قرن ها در تاریخ باقی می ماند چنان که شاهد بسیاری از رهبران ظالم و غاصب زباله های تاریخ هستیم. ادامه دادند اما محور مقاومت با وجود مقاومت در منطقه ثابت ماند و تحولات جدیدی رخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید