رسانه های بیگانه خیرخواه ملت ایران نیستند/ پیروان مکتب حاج قاسم درس بزرگی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912305

مولوی عبیدالله شاهیکی گفت: شامیان بدانند که هرگز نمی توانند به اهداف شوم و شوم خود برسند. دشمنان بدانند امروز اگر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست. اما مکتب شهید سلیمانی هست و پیروان مکتب حاج قاسم درس بزرگی به شما می دهند که هرگز فراموش نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن محکومیت حوادث اخیر در کشور و شهادت تعدادی از هموطنان، بر اغتشاشگران در کشور تاکید کرد که دست استکبار آمریکا و انگلیس است و گفت: دشمنان امنیت و امنیت می خواهند. صلح را از ملت ایران خواهند گرفت و شورشیان و یاغیان خارج از مرزهای ایران تغذیه و تقویت خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اقدامات و پیشرفت های زیادی به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است، گفت: دشمنان همه رسانه های خود را علیه ما بسیج کرده اند. در حوادث اخیر برای هدف قرار دادن انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه خیرخواه ملت ایران نیستند، به دنبال حمله به کشور و ملت ما هستند، این رسانه ها وابسته به آمریکا و متحدان این دولت هستند، گفت: ملت ایران باید هوشیار و آگاه باشد و هوشیار باشد. فریب شبکه ها را نخورید دشمنان و ضد اسلام.

مولوی عبیدالله شاهیکی تصریح کرد: امروز دشمنان به حجاب زنان ما حمله کردند، قرآن ها را آتش می زنند و به حوزه های علمیه حمله می کنند، این کارها کار مسلمانان نیست، توسط دشمنان و غیرمسلمانان انجام می شود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فخرج تصریح کرد: دشمنان بدانند که هرگز نمی توانند به اهداف شوم و شوم خود برسند. دشمنان بدانند امروز اگر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست. اما مکتب شهید سلیمانی هست و پیروان مکتب حاج قاسم درس بزرگی به شما می دهند که هرگز فراموش نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند این بار پاسخ قاطعانه ملت ایران را دریافت خواهد کرد، افزود: از قوه قضائیه می خواهیم با معاندین برخورد جدی و با کسانی که می خواهند امنیت ملت ایران را از بین ببرند برخورد کند. محاکمه شورشیان باید علنی و با حضور مردم ایران محاکمه شوند.

مولوی عبیدالله شاهیکی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند ملت ایران پیشرفت کند و باید بدانیم که دشمن به دنبال تجزیه طلبی است و می خواهد ما را در مقابل هم قرار دهد اما کورکورانه می خوانند ایران اسلامی است. متفاوت از کشورهای دیگر، اینجا شخصیت است. به نام مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید