طرح حمایت از مصرف کننده به دنبال محدودیت شبکه های اجتماعی نیست / هدف اصلی طرح; حفظ آزادی و امنیت مردم در فضای مجازی


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811168

مجتبی خراسانی گفت: طرح حمایت از مصرف کننده به دنبال آزادی و امنیت مردم در فضای مجازی است تا هیچ خانواده ای به خاطر این فضای مبتذل از هم نپاشد و نوجوانان و جوانان قربانی آسیب های آن فضا نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی خراسانی، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: هدف طرح حمایت از مصرف کننده محدودیت اینترنت و شبکه های اجتماعی نیست.

وی ادامه داد: خروج از فضای مجازی در همین شرایط به معنای واگذاری کنترل فضای مجازی به دشمن است.

این کارشناس افزود: انقلاب اسلامی با شعار مردم سالاری شکل گرفته است اما امروز این شعار در فضای مجازی دروغی بیش نیست.

خراسانی گفت: مخالفت با این طرح توسعه استبداد غربی و نفی آزادی انسان است و جهاد تبیین با این قاعده در فضای مجازی اتفاق نمی افتد.

وی ادامه داد: برخی غربی های بومی با هجمه رسانه ای و به چالش کشیدن این طرح به دنبال قطع اینترنت و اعمال محدودیت، مانع ساماندهی فضای مجازی می شوند.

این کارشناس افزود: این طرح به دنبال آزادی و امنیت مردم در فضای مجازی است تا هیچ خانواده ای به خاطر این فضای مبتذل از هم نپاشد و نوجوانان و جوانان قربانی آسیب های این فضا نشوند.

هراسانی تاکید کرد: امروز دشمن میلیاردها دلار برای نفوذ به باورها و ارزش‌های ما از طریق فضای مجازی هزینه کرده و توانسته برخی باورها را تا حدودی تغییر دهد.

وی گفت: اگر امروز برای ساماندهی فضای مجازی هزینه نکنیم نمی توانیم در آینده از آسیب به این فضا جلوگیری کنیم.

این کارشناس گفت: شایعه بزرگ‌ترین و مخرب‌ترین آسیب در این حوزه است که در سال‌های اخیر دشمن می‌خواست با این حربه به نظام ضربه بزند اما با مدیریت خوب رهبر معظم انقلاب همه نقشه‌هایشان نقش بر آب شد. . “

خراسانی ادامه داد: بیانات رهبری در مورد فضای مجازی سال هاست که بر زمین مانده و اکنون که شرایط اجرای این طرح فراهم است باید بتوانیم یک بار برای همیشه فضای مجازی را پاکسازی کنیم و راه را بر روی دشمن ببندیم. برای نفوذ.”

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مجلس باید این طرح را به صورت شفاف برای مردم تبیین کند تا ملت از این طرح نترسند و همه باید برای اجرای هر چه سریعتر آن پیشقدم شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید