امنیت مایه حیات جامعه است/ طرح حمایت از مصرف کننده باید در اولویت مجلس باشد


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900581

یک کارشناس مسائل اجتماعی به تشریح گستردگی فتنه اخیر پرداخت و گفت: با توجه به اینکه اکثر معارضان نوجوان و متاثر از فضای مجازی بودند، طرح حمایت از کاربران ایرانی فضای مجازی نیاز به پیگیری و با فوریت در مجلس نهایی شدن دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیز هورامی آجیرلو، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با سبلان ما ماهیت قیام اخیر را تبیین کرد و گفت: امنیت برای هر جامعه ای به عنوان شریان انسانی نقش بسیار حیاتی برای بقا دارد، به همین دلیل است که دشمنان و بدخواهان ایران در راس آنها آمریکا و اسرائیل و برخی مزدوران داخلی. برکت انقلاب اسلامی را ببینید آنها امنیت ما را در این حد بالا ندارند پس تمام توان و تلاش خود را برای تضعیف این امنیت در کشور ما به کار می گیرند.

وی به منشأ این اغتشاشات اشاره کرد و گفت: اگر شورشی و یاغی در تیررس شورش ها و شورش های خود گرفتار شود و مجروح یا کشته شود، آیا والدین کشته شدگان شورشیان و یاغیان حاضرند بگویند پسرمان قربانی شده است. پلی نژاد و رجوی یا دیگر سران تجزیه طلب و مخالفان نظام؟!!! «مطمئناً نه»!!!بلکه بعد از افتادن در این بلا و بلای جبران ناپذیر نفرت بیشتری نسبت به رهبران بیگانه و داخلی شورش و هرج و مرج پیدا می کنند و به آنها انواع توهین می کنند در حالی که پدر و مادر و سایر اقوام نزدیک. از شهدایی که در راه خدا و در راه خدا برای حفظ امنیت و اقتدار کشور عزیزمان اسلامی به شهادت رسیدند، اولین سخنی که به زبان می آورند این است: فرزند ما فدای امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل علیه السلام. -عباس (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و فدای سالار مسلمین جهان.

وی به وضعیت اسفبار خانواده های گرفتار در دام طغیان اشاره کرد و گفت: خانواده هایی که فرزندانشان در آتش طغیان سوخته اند، متوجه بلایی می شوند که در آن گرفتار شده اند، هیچ دستاورد دنیوی و ثواب معنوی و اخروی برای آنها وجود ندارد. بلکه اکثراً مورد لعن و نفرین ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و مصائب دنیوی و اخروی را متحمل می شوند که هیچ یاور و توسلی از سران قیام نخواهد داشت.

این کارشناس مسائل اجتماعی به بصیرت عاشورایی به مردم مومن و دولت مدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم نجیب و ریشه دار کشور با اطاعت از بصیرت و رهنمودهای فقیه زمان، پشتیبان هستند. و حافظ امنیت، زیرا آنها به خوبی می دانند که دشمنان جهل مردم با شایعه پراکنی و ایجاد شبهات، در صدد نفوذ در کشور هستند، نه تضعیف اعتقادات مردم.

نقش شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی و برخی خواص در ایجاد هرج و مرج

استاد مغان ازهر در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش فضا در دامن زدن به اغتشاشات اشاره کرد و گفت: شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی که اکثر آنها تحت مالکیت و تسلط صهیونیست های اسرائیلی هستند در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر. در کشور نقش اساسی داشتند و اکثر برنامه ها و ارتباطات آنها در پیام های رسانه ای از جمله اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام در میان عوامل اغتشاشات و اغتشاشات مخابره می شد، لذا لازم است نسبت به فعالیت این شبکه های اجتماعی اقدام قاطع شود. و اگر صاحبان این شبکه های اجتماعی قوانین کشور را رعایت نکنند مسدود خواهند شد.

وی خواستار ترویج و تقویت پیام رسان های داخلی شد و گفت: با گام دوم به جوانان و تقویت علمای کشور می توان یک پیام رسان داخلی با کیفیت بین المللی طراحی و در اختیار عموم قرار داد تا نیاز مردم به ایمن و یک بستر قابل اعتماد ایجاد شده در فضای مجازی برای کشور.

خرمی به طرح حمایت از مصرف کنندگان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر این طرح تهاجمی و ایرادات آن از چند ماه پیش رفع می شد و قوانین آن در کشور اجرا می شد، اکنون شاهد اغتشاشات کنونی هستیم و جوانان به دام افتادند. توسط شورشیان

وی به آموزش سنگ اندازی، خرابکار و ظروف زباله اشاره کرد و گفت: این افراد با حضور اعتیادآور خود در فضای مجازی در واقع دشمنان تربیت شده و شیاطین زمان هستند.

این مدرس دانشگاه همچنین به تربیت انسان های مومن و پاک اشاره کرد و گفت: فداییان و عاشقان امام حسین (ع) برای تامین امنیت و آرامش مردم از جان و مال خود فدا می کنند.

وی در ادامه سخنان خود از مقامات عالی نظام، نهادهای امنیتی و قضایی خواست افرادی را که عمدا یا ناخواسته، عمد یا ناخواسته از طریق اظهار عقاید نادرست و اقدامات مشکوک و سرکش از جمله رفع حجاب باعث آتش سوزی شده اند، مجازات کنند. اقدامات قاطعانه انجام دهید تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

عضو سابق شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان به احادیث پیامبر اکرم در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه یکی از شاخص های اصلی حیا و الهی است. نظم و دین مبین اسلام، بنابراین هیچ کس نباید به بهانه های مختلف مانع اجرای قانون حجاب و عفاف در جامعه اسلامی شود و با ایجاد آشوب و آشوب آرامش کشور و خانواده حب را برهم بزند.

وی به مضرات حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف برای زن و مرد امنیت ایجاد می کند.

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه حجاب تیری مهلک به روح و روان انسان است، گفت: حجاب بنیان خانواده ها را ویران می کند و باعث هرج و مرج و آشفتگی در جامعه می شود که برخی از آثار آن امروزه نیز در جامعه نمایان است. او خواهد دید

وی در ادامه سخنان خود به مقاله «رابرت مرداک» صهیونیست و صاحب تأثیرگذارترین رسانه های جهان از جمله شبکه تلویزیونی «مرد و تو» اشاره کرد و گفت: وی می گوید: برای نابودی ایران، ما باید ایران را نابود کنیم. باید در مورد کلمه مقدسی به نام خانواده صحبت کرد. هزینه دارد و قصد دارم موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم. در ایران مادر خانواده بر همه چیز حکومت می کند و اگر مادر را منحرف کنیم کل جامعه آنها به گل و لای کشیده می شود.

این کارشناس مسائل اجتماعی تصریح کرد: قصد این مجموعه این است که واژه مادر و حیا را در ایران بی معنی کند و تا 20 سال آینده نام مادر و خانواده در ایران دیده نشود.

وی به توطئه های مرداک و یارانش در این زمینه اشاره کرد و گفت: آنها معتقدند حجاب باید از طریق بازیگران به جامعه ایران تزریق شود و توسط سلبریتی های اجیر شده گسترش یابد.

آتش افروزان اموال عمومی خود و خانواده هایشان را به آتش کشیده اند

یکی از فارغ التحصیلان رشته علوم اسلامی دانشگاهیان در ادامه سخنان خود به وحشی بودن فتنه گران اشاره کرد و گفت: فتنه گران در حال تخریب امنیت، اموال و تجهیزات عمومی، آمبولانس ها و آتش نشانی ها و ساختمان های شعب بانک ها هستند، در واقع اموال خود و … خانواده هایشان.» سوخته اند.

این استاد دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان خود به جنگ نرم دشمنان پرداخت و گفت: جنگ نرم برنامه اصلی دشمنان اسلام برای مقابله با پیشرفت اهداف عالیه انقلاب اسلامی و تضعیف عزیزان است. جمهوری اسلامی ایران و با انواع هجمه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، مانند گرگ گرسنه ای که دندان قروچه می کند، در کمین نشسته و منتظر فرصتی است تا هر از چندگاهی بهانه های مختلف از جمله مرگ خود را به کار گیرد. خانم از کمین او حمله کند تا طعمه خود را در میان عده ای نادان و فریب خورده در درون بیابد تا به اهداف شوم خود که در روزهای اخیر شاهد بودیم دست یابد تا از چنین مواردی دوری کنیم. تنها راه حل ما افزایش بصیرت با توجه به سخنان و فرامین گرانقدر و بسیار غنی رهبر گرانقدر و سایر علمای اسلام و اساتید دلسوز و آگاه در امور دینی و اجتماعی و اندیشمندان انقلاب اسلامی است. برخورد با دشمنان، معلوم و حاضر، یکسان و در مقابل و متوهم، گرفتار دسیسه های گستاخان نشویم تا دشمنان را علیه خود و کشورمان را تا جبهه علیه خود همراهی نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید