مسئولان طرح «حمایت از مصرف کننده» را در جامعه توضیح می دهند


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811401

حبیب زکی زاده گفت: طرح حمایت از مصرف کننده باید به درستی از سوی مسئولان برای مردم تبیین شود و امروز برای ساماندهی فضای مجازی و حمایت از این طرح باید جهادی برای تبیین آن صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب زکی زاده، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: موضوع خروج از فضای مجازی یک موضوع غیرمنطقی و غیرقانونی است و سال هاست که مقام معظم رهبری به ساماندهی این فضا تاکید دارند.
وی ادامه داد: بی تفاوتی مسئولان به ویژه دولت قبل باعث شده بسیاری از مردم قربانی این فضا شوند و خانواده های زیادی به دلیل این فضای مبتذل از هم بپاشند.
این کارشناس افزود: ساماندهی فضای مجازی به معنای حذف و مسدودسازی شبکه های اجتماعی نیست و تنها امنیت افراد در فضای مجازی را تامین می کند.
زکی زاده گفت: در هیچ یک از کشورهای پیشرفته دنیا فضای مجازی مهجور و بدون قانون نیست و حتی به اهمیت این فضا پی برده اند و ارتش و نیروهای مسلح را برای آن آموزش داده اند.
وی گفت: طرح حمایت از مصرف کننده باید به درستی از سوی مسئولان برای مردم تبیین شود و امروز برای ساماندهی فضای مجازی و حمایت از این طرح باید جهادی برای تبیین آن صورت گیرد.
این کارشناس گفت: با پیشرفت تکنولوژی نمی توان از غفلت عقب ماند، بلکه باید قطار فناوری را بر اساس ضوابط و مقررات برانیم تا ضمن استفاده مفید، در آسیب وارد شدن به این فضا دخالتی نداشته باشیم. “
زکی زاده در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که جوانان در 8 سال دفاع مقدس با جان و دل از مرزهای این کشور دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از کشور به دست دشمنان بیفتد، اکنون باید فضای مجازی را در دست بگیریم. ، به دنیای مجازی نباید جولانگاه دشمنان و ظالمان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید