اجرای طرح حمایت از مصرف کننده به معنای شکست فرآیند تحریم / قطبی سازی است. تاکتیک های دشمن برای جلوگیری از فضای مجازی


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833970

سید محمد هادی گفت: در صورت اجرای طرح حمایت از مصرف کننده، هم روند تحریم ها شکست می خورد و هم معیشت مردم بهبود می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد هادی کارشناس رسانه در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تا دیروز شعار می دادند سوریه را رها کن به فکر ما باش! حالا می گویند اینترنت را ول کن به فکر نان باش!

وی ادامه داد: در این شرایط دشمن شروع به دوگانگی می کند و معیشت را در مقابل معضل دیگری مانند قدرت نظامی، نفوذ منطقه ای یا ساماندهی فضای مجازی قرار می دهد.

هادی افزود: وقتی دشمن دوقطبی را با دو موضوع مختلف شروع می کند و با آنها مقابله می کند، بدانید که هر دو مهم است و نباید فریب خورد و از اهمیت یکدیگر غافل شد.

وی گفت: نان به اندازه دفاع و مناطق مهم است، به اندازه ساماندهی و تنظیم فضای مجازی اهمیت دارد. آنها با هم تضاد ندارند و مکمل یکدیگرند; همانطور که ابرقدرت ها و کشورهای توسعه یافته به یکباره به همه این مسائل توجه می کنند.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند اگر روند تحریف شکست بخورد تحریم ها شکست می خورد. مطمئن باشید در صورت اجرای طرح حمایت از مصرف کننده، روند تحریم ها شکست می خورد و معیشت مردم بهبود می یابد.

هادی در پایان خاطرنشان کرد: برای اصلاح همه امور کشور اول باید دشمن را از سرزمین فکری خود بیرون کنیم و افکار عمومی خود را اداره کنیم و دولت نیز باید نان مردم را تامین کند و فضای مجازی کشور را ساماندهی و قانونی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید