ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811052
برخلاف تلاشهای سازمانیافته برای ایجاد ابهام و تردید در مورد لزوم تنظیم مقررات برای حمایت از حقوق مصرفکنندگان تجاری و فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور شرکتهای خارجی، پروژه عملیات روانی برخلاف قوانین مجلس شکست خورد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استخراج دادهها نشان میدهد با وجود تلاشهای سازمانیافته برای ایجاد ابهام و شبهه در مورد لزوم تنظیم مقررات برای حمایت از حقوق مصرفکنندگان تجاری و فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور شرکتهای خارجی، پروژه عملیات روانی برخلاف قوانین مجلس با شکست مواجه شده است.
در شبکه اجتماعی توییتر، حجم مخالفت ها با تولید حداکثری ۹۶ هزار محتوا (و بازنشر) تبلیغات جهانی ندارد و واکنش کاربران به این لایحه در مجلس در ماه های اخیر بسیار کمتر بوده است.
علاوه بر این، توافق با قانون #سایبری حمایت از مصرف کننده با همین کلمه کلیدی در ساعات اخیر بیش از مخالفت ها بوده است. (البته برخی از مطالب مرتبط با کلمه کلیدی به نام طرح حفاظتی نیز توسط حامیان منتشر می شود)
همچنین کاربران اینستاگرام که در ماههای اخیر بارها و بارها صفحات مختلف خود را مسدود کردهاند و آخرین بار نیز بیشترین امتیاز منفی را به این پلتفرم دادهاند، نسبت به رعایت این قانون در مجلس واکنش بسیار ضعیفی نشان دادند.
بستر تلگرام عمدتاً به انتشار اخباری مانند تصویب قانون، اخبار لغو آن و امتناع از لغو آن اختصاص دارد.
انتهای پیام/