طرح عملیات روانی بر خلاف قانون حمایت از مصرف کنندگان فضای مجازی شکست خورد/ حجم حمایت از مخالفان افزایش یافت


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811052

برخلاف تلاش‌های سازمان‌یافته برای ایجاد ابهام و تردید در مورد لزوم تنظیم مقررات برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تجاری و فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور شرکت‌های خارجی، پروژه عملیات روانی برخلاف قوانین مجلس شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استخراج داده‌ها نشان می‌دهد با وجود تلاش‌های سازمان‌یافته برای ایجاد ابهام و شبهه در مورد لزوم تنظیم مقررات برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تجاری و فضای مجازی در برابر انحصار و سانسور شرکت‌های خارجی، پروژه عملیات روانی برخلاف قوانین مجلس با شکست مواجه شده است.

در شبکه اجتماعی توییتر، حجم مخالفت ها با تولید حداکثری ۹۶ هزار محتوا (و بازنشر) تبلیغات جهانی ندارد و واکنش کاربران به این لایحه در مجلس در ماه های اخیر بسیار کمتر بوده است.

علاوه بر این، توافق با قانون #سایبری حمایت از مصرف کننده با همین کلمه کلیدی در ساعات اخیر بیش از مخالفت ها بوده است. (البته برخی از مطالب مرتبط با کلمه کلیدی به نام طرح حفاظتی نیز توسط حامیان منتشر می شود)


ef5cdabd 645a 40df b480 e8d6ec8fa93c خبر خاکستری
همچنین کاربران اینستاگرام که در ماه‌های اخیر بارها و بارها صفحات مختلف خود را مسدود کرده‌اند و آخرین بار نیز بیشترین امتیاز منفی را به این پلتفرم داده‌اند، نسبت به رعایت این قانون در مجلس واکنش بسیار ضعیفی نشان دادند.

بستر تلگرام عمدتاً به انتشار اخباری مانند تصویب قانون، اخبار لغو آن و امتناع از لغو آن اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید