رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف ایجاد شبکه ای اختصاصی از مردم در فضای مجازی / حمایت از تیم های برتر و توانمند برای تبدیل آنها به شرکت ها و گروه های دانش بنیان برگزار می شود.


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911528

معین گفت: یکی از وظایف شبکه اختصاصی هسته مرکزی برای فعالیت در حوزه فضای مجازی، ایجاد حرکت برای تولید محتوا است، گفت: بخشی از این رویداد 48 ساعته نیز ایجاد انرژی و نیروی اولیه است. به شکل جنبش تولید محتوا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس؛ مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران بزرگ خطاب به تیم های حاضر به عنوان عوامل کلیدی رویداد تولید محتوای دیجیتال به فلسفه برگزاری این رویداد پرداخت و گفت: : کشور از منظر کارشناسی و فنی و همچنین از منظر رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیدیم که یکی از آن مسائلی که امروز احساس ضعف می کند; بحث ایجاد یک شبکه تخصصی از افراد اصلی برای فعالیت های فضای مجازی در زمینه های مختلف است.

معین همچنین گفت: یکی از وظایف این شبکه تخصصی ایجاد نهضت تولید محتوا است. بخشی از این رویداد 48 ساعته ایجاد انرژی و حرکت اولیه برای شکل‌گیری جنبش تولید محتوا است.

وی افزود: تیم های حاضر در این رویداد متخصصان انیمیشن، نرم افزار، اپلیکیشن و بازی های رایانه ای هستند. استعدادهای کشوری که فرصت حضور در صحنه‌ها و میادین دیگر را نداشته‌اند، در این رویداد بهترین تیم‌ها، استعدادها و بهترین ایده‌های خود را به نمایش می‌گذارند و انشاالله بهترین‌های آن‌ها توسط کل کشور شناخته می‌شوند. و داورانی که در این مسابقه حضور دارند پردازش و ایده های برتر شناسایی و انتخاب می شوند و بهترین شرکت کنندگان ایده ها را تا رویداد نهایی در پایتخت دنبال می کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: یکی از رویدادهای متفاوت این رویداد موضوع تولید بازی و نرم افزار از موضوعات کلی ملی است و البته قسمت انیمیشن نیز مختص استان است و ما امیدوارم بتوانیم بهترین ایده ها را در رویداد پایانی ارائه دهیم.به انتها برسیم و انشالله علاوه بر استعدادیابی در بحث سرمایه گذاری و تجاری سازی ایده ها، نهضت تولید محتوا جلو خواهد رفت.

معین گفت: آخرین جشنواره تولید محتوای بسیج انشالله در پایان آذرماه با تجمع باشکوه فعالان فضای مجازی کشور برگزار می شود و حوزه های برتر نیز انتخاب خواهند شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بیشتر حاضران در این رویداد خواهران متخصص در حوزه تولید محتوا هستند که بسیار قابل تقدیر است و نشان می دهد جمهوری اسلامی عرصه ظهور بانوان توانمند در عرصه های مختلف است. .

معینی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر در شبکه های اجتماعی گفت: اخیراً با انتشار پست هایی در اینستاگرام عده ای می خواهند القا کنند که وضعیت مردم ایران خوب نیست و کمپینی را به نام غم اجباری راه انداختند. مردم ایران در حالی که طبق آمار سازمان های بین المللی، مردم ایران در همه ابعاد اعم از امید به زندگی، نشاط و شادکامی از سایر کشورها جلوتر هستند.

وی با اشاره به جنگ 53 میلیون دلاری دشمن علیه ملت ایران در 50 روز گذشته، گفت: در طول همه سلبریتی ها و همه تریبون های رسانه های بیگانه و تمام قدرت سیاسی وزارت امور خارجه، کشورهای مختلف دست دراز کرده اند تا این موضوع را به خطر بیندازند. ملت ایران قبل از کشورشان و برای تجزیه ایران یکپارچه که خون هزاران شهید بر آن ریخته شده اما موفق نشده اند زیرا ملت ایران در عرصه های مختلف استوار و محکم ایستاده و جان خود را برای خدمتگزاران و حافظان امنیت آنها هستند. و عمدتاً از دل مردم بیرون آمده اند و از یکدیگر جدا نیستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان گفت: قول می دهیم با همکاری سازمان بسیج از ایده ها و موضوعات خوب و تیم های توانمند در این زمینه حمایت کنیم و این تیم ها را به شرکت های دانش بنیان مستقل، خودکفا و سودآور تبدیل کنیم. و گروه ها .اکوسیستم کسب و کار فضای مجازی در حال کار است انشاالله از همه پشتیبانی های لازم استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید