اکنون وحدت مسلمانان توسط دشمن شکسته شده است/ جهاد برای تبیین اولویت امروز جامعه


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903230

اکبری بیان کرد: ایران در این 40 سال با وجود همه تحریم ها و دشمنی ها توانسته با وحدت اقوام مختلف بدرخشد و قدرتمندتر از گذشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه اکبری کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار شرق، وی با بیان اینکه کلیدی ترین عنصر و عاملی که برای پیروزی هر انقلابی می تواند مؤثر باشد وحدت است، گفت: اگر همه مسلمانان جهان متحد باشند، دشمنی که امروز تنها پوششی برای استکبار دارد، شکست خواهد خورد. .


بینش ماهیت واقعی دشمن را آشکار می کند

وی با تاکید بر اینکه اتحاد همه مسلمانان و اقوام مذهبی و قومیتی که دارند می تواند همه نقشه های دشمنان را خنثی کند، گفت: با بصیرت و دانشی که مسلمانان دارند می توانند ماهیت اصلی دشمن را که می خواهد باج خواهی کند، آشکار کنند. .

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اتفاقات ناگواری در کشورهای متخاصم رخ می دهد و رسانه ها اجازه پخش ندارند، اما در ایران قدرتمند و قدرتمند ما همه جور پیشرفت هایی در حال انجام است. دشمنان سعی می کنند او را خراب کنند تا او را به حاشیه برانند.»

اکبری جهاد تبیین را اولویت جامعه امروزی می داند و می گوید: این موضوع قطعی و مهمی است و باید در اولویت کل جامعه باشد.

وی یادآور شد: به فرموده امام خامنه ای جهاد یک امر فوری و یک واجب عینی است و اگر عده ای آن را انجام دهند، نمی توان آن را از روی دوش دیگران برداشت و باید شناخت اساسی از اهداف و مقاصد دشمن داشت. شما می توانید بر دشمنان غلبه کنید.


پازل دشمن را با زیرکی بشکنید

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: همانطور که دشمنان معند اکنون از فضای مجازی و ابزارهای جدید در فتنه استفاده می کنند، ما نیز باید همگام با نوآوری ها باشیم و از ابزار و تکنیک های جدید استفاده کنیم و کاری نکنیم که پازل دشمن را کامل کند. این جز در بینش و دانش واقعی ممکن نیست.

اکبری تصریح کرد: ایران در این 40 سال با وجود همه تحریم ها و دشمنی ها توانست بدرخشد و استوار بماند و این به دلیل اتحاد اقوام مختلف بود که همگی طرفدار اسلام بودند.


اتحاد اقوام ایران اسلامی را به قدرت رساند

وی با بیان اینکه دشمن سعی در ایجاد اختلاف بین مذاهب و اقوام مختلف ایران به ویژه حوادث اخیر داشته و با همین شبهه سعی در ایجاد اختلاف در هر منطقه ای از کشور داشته است، تصریح کرد: تمدن و باورهای دینی زنده و پویاتر از آن است. در گذشته.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: صدام در جنگ هشت ساله دفاع مقدس می خواست ایران را فتح کند، از خوزستان و کردستان مردم هر منطقه به صورت خودجوش و شجاعانه با دشمن مقابله می کردند.

وی افزود: امروز با اتحاد و اتحاد اقوام مختلف عزیز ایران، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و با این بصیرت و درک همه نقش های دشمنان برعکس می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید