دشمنان اسلام به دنبال مخالفت با وحدت مسلمانان و بیداری اسلامی هستند / “وحدت” یکی از ویژگیهای قابل توجه پیامبر اکرم (ص) است

زمان: 13:12
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777434

سینا شمس گفت: شیعیان باید در زمینه های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، علمی و غیره همکاری نزدیک داشته باشند و شیعه و سنی باید از منافع اسلام در برابر ظالمان و ستمگران به شدت دفاع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سینا شمس ، کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان اسلام به دنبال مقابله با وحدت مسلمانان و بیداری اسلام برای ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی هستند ، در حالی که اتحاد مسلمانان می تواند جهان را تغییر دهد.

وی ادامه داد: وحدت مهمترین استراتژی استراتژیک مسلمانان است و جهان اسلام باید برای حفظ و ترویج وحدت بیشتر تلاش کند.

شمس افزود: مسلمانان برای دفاع از وحدت امت اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان به ویژه داعش ، اسرائیل و استکبار نباید از موضوع وحدت غافل شوند.

این کارشناس گفت: شیعیان باید در زمینه های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، علمی و غیره همکاری نزدیک داشته باشند. شیعیان و سنی ها باید از منافع اسلام در برابر ظالمان و ستمگران به شدت دفاع کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) در دوران مأموریت خود و حتی قبل از آن همواره در مسیر وحدت حرکت می کرد تا جایی که “وحدت” یکی از ویژگیهای بارز و مهم او محسوب می شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید