حفظ وحدت با تاسی توسط پیامبر اکرم (ص) امکان پذیر است.


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903241

حجت الاسلام پیریایی گفت: باید وحدت با پیامبر(ص) را حفظ کنیم و این هفته فرصتی است تا مسلمانان با آنان وحدت را حفظ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد پیریایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شخصی است که خداوند در مورد او فرمود اگر تو نبودی دو عالم نمی آفریدم و همین امر باعث معرفی ایشان شد. شريف ترين دين به بشريت به عنوان هديه كمال خداوند و رسيدن انسان به مقصود مطلوب.

وی افزود: پیامبر(ص) همان کسی است که همه انبیای الهی به عنوان مقدمه ای برای بعثت پیامبر(ص) مبعوث شده اند و قرآن می فرماید ای پیامبر(ص). تا زمانی که اعمال شما توسط مردان انجام می شود، مجازات می شوید، آنها چنین نمی کنند و قرآن تأکید می کند که اگر می خواهید راه مستقیم انسانیت و اخلاق و منش الهی را طی کنید، الگوی خوب شما پیامبر است. (علیه السلام) و شما باید از او پیروی کنید.

یک کارشناس مسائل دینی گفت: میلاد پیامبر(ص) یکی از مبارک ترین وقایع جهان است و در بین دو روایت ولادت آن حضرت، هفته وحدت نامیده شده است، زیرا همه ما مسلمانان یک دین، یک پیامبر و یک پیامبر داریم. یک دین و آنچه موجب وحدت می شود برای مسلمانان یکی است.

وی اختلافاتی را که مشکلاتی را ایجاد کرده یکی از ترفندهای دشمنان عنوان کرد و تصریح کرد: دشمنان سعی دارند ما مسلمانان را از درون اشغال کنند و منابع مادی و معنوی را غارت کنند و می خواهند مسلمانان قوی را از خود دور کنند و مستقل باشند. قوی و قدرتمند قدرت خود را در جنگ و نزاع و نفرت پراکنی می بینند و به همین دلیل از اتحاد مسلمانان ناراضی هستند زیرا منافعشان در تضاد است.

پیرایی گفت: باید با پیامبر(ص) وحدت را حفظ کنیم و این هفته فرصتی است تا مسلمانان با آنان وحدت را حفظ کنند.

یک کارشناس مسائل دینی گفت: اتفاقات اخیر نشان داده است که دشمن از وحدت و پیشرفت مسلمانان ناراحت است و می توانند در یک جبهه به سمت پیشرفت حرکت کنند و با تفرقه افکنی به دنبال اهداف خود هستند و این وحدت ثابت شده است. تا حد امکان حفظ شود.

پیرایی خاطرنشان کرد: وجه اشتراک ما قرآن است و وقتی می بینیم عده ای حجاب را مسخره می کنند در واقع به جنگ دین رفته اند یا با کشتار مردم اختلاف ایجاد کرده اند و باید دشمن را بشناسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید