لزوم محکومیت توهین به مقدسات مذاهب اسلامی/ حفظ وحدت مورد تاکید قرآن کریم، پیامبر اسلام و بزرگان دین است.

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791961

ملا عادل گلمی گفت: حفظ وحدت همواره مورد تاکید قرآن کریم، پیامبر اسلام(ص)، خلفا، خاندان پیامبر(ص)، بزرگان و محدثان دینی بوده است و این یک امر است. سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان اسلام.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملا عادل گلمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: وحدت امری الهی است و خداوند متعال بارها در قرآن کریم بر حفظ وحدت تاکید کرده و با آیه شریفه “واتسموا بسم الله” مسلمانان را به چنگ آورده است. «به ریسمان الهی و حفظ وحدت دعوت کرد.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) در دوران نبوت خود همواره مسلمانان را به وحدت و برادری دعوت کرده است و این قول زیبای پیامبر که می فرماید «انما مؤمنان برادرند» مؤید این گفته است.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین گفت: پس از پیامبر اسلام(ص)، خلفا، اهل بیت(ع)، علما، محدثان و بزرگان دین، همواره وحدت را رمز موفقیت مسلمانان و سدی محکم در برابر توطئه ها دانسته اند. از دشمنان اسلام و پیروان مذاهب مختلف به اسلام توصیه می شود که وحدت را حفظ کنند و لذا مسلمانان باید با اخلاق حسنه و روحیه شاد در کنار هم زندگی کنند و از اعمال و گفتار تفرقه افکنانه پرهیز کنند و مقدسات متقابل خود را رعایت نکنند. دری برای سوء استفاده از دشمنان

گلمی تاکید کرد: توهین به مقدسات مذاهب اسلامی از سوی همگان مذموم است و قطعا کسانی که با اهانت به مقدسات دیگری به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان از هر مذاهب اسلامی هستند یا جاهل هستند و یا اجیر شده توسط دشمنان اسلام.

وی در پایان گفت: استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان های مرزی سرپلذهاب و قصرشیرین نمونه بارز وحدت مذاهب اسلامی در کشور و جهان اسلام است و سال هاست که مذاهب مختلف اسلامی در این شهرها در کنار هم زندگی مسالمت آمیز داشته اند. و با هم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید