امام (ره) به خاطر احیای ارزش های اسلامی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد/ توهین کنندگان به مقدسات شیعه خائنان واقعی اسلام و مردم هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل نماینده ولی فقیه استان مرکزی اظهار داشت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و لطف الهی همچون چراغی درخشان است. و مشعلی فروزان و خداوند متعال به واسطه امام هشتم حضرت رضا (ع) به ما عزت داده است و حضرت رضا (ع) مظهر کرامت و تعالیم رهبری شیعه است.

دری نجف آبادی گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای توجه به ابعاد فردی و سیره اهل بیت(ع) است و اجرای برنامه های فاخر با محتوای در این ایام قطعا می تواند باعث بهره مندی بیشتر نسل جوان از فیوضات الهی شود. اهل بیت (ع).


هویت شیعی برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و وجود مبارک حضرت رضا (ع) است.

وی ادامه داد: هویت شیعه برگرفته از اهل بیت(ع) و وجود مبارک حضرت رضا(ع) است و درس های فراوانی در اهل بیت(ع) وجود دارد که باید برای جوانان به خوبی تبیین شود تا از آن پیروی کنند. الگوی کامل و جامع شیعیان برای ادامه راه و استفاده از اعتلای اسلام.

امام جمعه اراک افزود: فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد یادآور مبارزات امام راحل برای تشکیل نهضت انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد است و امام خمینی (ره) در تاریخ برای همیشه زنده است. از طریق احیای ارزش های اسلامی.


قیام 15 خرداد منشأ تحولات اساسی در تاریخ ایران بود

دری نجف آبادی قیام 15 خرداد را منشأ تحولات عظیمی در تاریخ دانست که به رهبری امام خمینی (ره) حوادث بزرگی را در آن روزها رقم زد و برگ زرینی در تاریخ ملت ایران و فصلی نو در اسلام گشود. تاریخ. ، قیام 15 خرداد 42 و سند حقانیت نظام اسلامی و فصل جدیدی در تاریخ سیاسی است و امروز باید این رویداد مهم را به خوبی تبیین کرد.

وی یادآور شد: قیام 15 خرداد یک قیام مردمی بود که مردم با اعتماد به نصرت الهی و قدرت خداوند متعال و ترس از مکتب شهدا و اعتقادات دینی و انقلابی مردم شکل گرفتند تا تحول بزرگی در قیام 15 خرداد ایجاد کنند.

امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم و در حفظ و حراست از آن و به ویژه مصالح مردم کوشا باشیم.


کسانی که به مقدسات شیعه توهین می کنند خائنان واقعی به اسلام و مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضرت رضا (ع) نمونه بزرگ شیعیان است و انقلاب اسلامی به واسطه وجود امام هشتم از تهدیدات دشمن مصون مانده است و توهین به مقدسات شیعه دور از عدالت است. و خیانت به حقوق بشر، غرب با توهین به مقدسات شیعیان، خائنین واقعی به دین اسلام و مردم تربیت شده است.

دری نجف آبادی افزود: خدمت صادقانه به مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی وظیفه همگانی مردم است و همه باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف تبیین کنند.

وی یادآور شد: کاهش هزینه ها، بهبود فضای کسب و کار و توسعه عدالت از موضوعات مهمی است که برای دستیابی به رشد اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.


تولید، صادرات و قطع وابستگی کشور به مسیر توسعه پایدار

جمعه اراک بابیان اینکه چاپ اسکناس مشکل اقتصادی کشور را حل نمی کند، ادامه داد: تولید، صادرات و قطع وابستگی می تواند کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد و باید از منابع موجود در این مسیر استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرهیز از مصرف گرایی و نقش آفرینی مردم در رونق تولید از دیگر عوامل موثر در توسعه اقتصادی است و با توجه به محدودیت امکانات داخلی، مصرف گرایی مشکلات را افزایش می دهد و مردم و کارکنان نیاز دارند تا صرفه جویی در منابع و استفاده بهینه از منابع.امکانات برنامه ریزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید