وحدت امری عقلانی و دینی است/ پیامبر اکرم (ص) الگوی همه جهانیان است

جهان شمول بودن اسلام امری الهی است

وی افزود: پیامبر اسلام در زمان حیات خود اسلام را تقریباً به 5 قاره جهان معرفی و فرستاد و اسلام گاه به صورت گسترده و گاه به صورت محدود وارد تمام جهان شد، بنابراین جهانی بودن اسلام امری الهی در جهان است. قرآن.” .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر اسلام شعار و اهداف والای خود را در قالب «قیامت به تنهایی پایان اخلاق نیست» اعلام کرده است، یعنی آمده ام فضایل اخلاقی را در بین افرادی که برای تمرین در زندگی

وی با اشاره به اخلاق و شفقت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: پیامبر اسلام دارای فضایل اخلاقی بزرگی است و عظمت اخلاقی پیامبر مورد تایید خداوند است ، همانطور که در قرآن آمده است. “شما مخلوق بزرگ هستید.”

اسلام با اشاره به فضائل اخلاقی پیامبر گرامی اسلام گفت: آنچه ما در زندگی و اخلاق پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) می بینیم این است که او همیشه با مردم ارتباط برقرار می کرد و با آنها با شفقت رفتار می کرد. مهربانی و در مواجهه با آزار و اذیت و اشتباهات. “آنها همچنین در برابر دشمنان خود صبور و بخشنده بودند.

پیامبر اسلام دارای اخلاق نیکوکار است

وی گفت: پیامبر اسلام (ص) مأموریتی برای ترویج اخلاق شریف داشت که در عمل به گونه ای رفتار می کرد که دارای اخلاق کریمه و اخلاق نیکو بود ، ما نیز باید سعی کنیم اخلاق نیکو را ترویج دهیم .اخلاق پیامبر اکرم بیشتر نسبت به قبل. بگذارید خود را نهادینه کنیم و پیامبر بزرگ اسلام را الگوی خود قرار دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت وحدت در جهان اسلام گفت: جمهوری اسلامی ایران فاصله دوازدهم ربیع الاول تا هفدهم ربیع الاول را هفته وحدت نامگذاری کرده است زیرا اهل سنت می گویند پیامبر اکرم ولادت دارد. در دوازدهم ربیع الاول بر اساس تاریخ رایج شیعه، هفدهمین ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام است. بنابراین ، جشن های کریسمس از 12 ربیع الاول شروع می شود و تا 17 ربیع الاول ادامه دارد.

وی تاکید کرد: وحدت امری عقلانی و دینی است و پیامبر اسلام ، پیامبران ، امامان ، قرآن کریم و رهبران ما اهمیت وحدت را بیان کردند ، در حالی که تجربه نشان داده است هر جامعه ای که فاقد انسجام و وحدت باشد ، مورد غفلت واقع شد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبران ، رهبران و روشنفکران کشورهای اسلامی و غیر اسلامی همزمان با هفته وحدت در ایران اسلامی ، ام القری گرد هم آمدند و از وحدت صحبت کردند تا اینکه یدالله یکپارچه شد. گروه علیه دشمنان ، به ویژه صهیونیسم و ​​اسرائیل باشید.

وی تأکید کرد: خوشبختانه مذاهب اسلامی در ایران قرن ها در کنار هم زندگی کرده اند ، بنابراین در دوران دفاع مقدس برادران اهل سنت به همراه برادران شیعه خود به صورت یک صدا از مرزهای کشور دفاع کردند.

در پایان ، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: “بحث وهابیت و داعش جدا از امت اسلامی و فرقه ای است که بوی اسلام نمی دهد و هر جا که کشتارهای هولناک و دلخراش در بسیاری از مساجد و دیگر جوامع اتفاق می افتد ، در واقع توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها ساخته شده است. “زیرا صهیونیست های صهیونیست و انگلیسی ها می خواهند امت اسلامی را متفرق کنند ؛ اما خوشبختانه ما وحدت داریم و باید آن را تقویت کنیم و اجازه ندهیم دشمن بین ما اختلاف ایجاد کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید