9 دی نماد شکست دشمن در برابر بصیرت امت / رزمایش پیامبر اکرم (ص) پاسخی تکان دهنده به سخنان ناجوانمردانه دشمنان است.

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794575

نماز جمعه سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادت سیاسی ذکر شد.

تعدادی از ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفتند: 9 دی نماد شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر بصیرت ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، تعدادی از ائمه جماعات سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته در نماز جمعه با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه ها هوشیار و هوشیار هستند، گفتند: این در مقابل دشمنان است. و شورشیان

اقدامات سه ماهه دولت قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد فاطمه الزهرا(س) در جمع نمازگزاران گفت:

وی افزود: مقام معظم رهبری در روزهای اخیر با مدعیان سلامت و پرستاران دیدار کردند و فرمودند: حضرت زینب(س) جهاد و نهضت عاشورا را راه اندازی کرد و ارزش پرستار این است که کار سختی است، سخت کوشی است. ثواب تر و ارزشمندتر است و کاری که به سختی انجام می شود به سختی می تواند تحمل کند.

وی افزود: ما در حال حاضر در فضای مجازی در حال جنگ نرم با دشمن هستیم و دشمنان فقط از این فضا برای تحریک مردم سوء استفاده می کنند.

در خطبه این جمعه آمده است: در اصفهان اخیر کشاورزان برای احقاق حق خود تلاش کردند و خط خود را با افراد ضدانقلاب شناسایی کردند در حالی که رسانه های غربی بخشی از مطالبات خود را در بستر زاینده رود منتشر کردند. اما پایان جمع آوری و پذیرش توافق با مسئولان و برچیدن چادرهای زاینده رود را پوشش ندادند و مشخص بود در فضای مجازی سعی در ایجاد تفرقه بین مردم دارند.

وی افزود: عملکرد دولت در چند ماه گذشته موجه است و اینکه برخی کشورها با روی کار آمدن این دولت انقلابی بدون آسیبی به ایران سقوط کردند مایه حمد و حمد خداوند است.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: همه باید برای رفع مشکلات جامعه و دور نگه داشتن دشمنان تلاش کنیم.

در نهم دی ماه مردم با اتحاد و همبستگی بر دشمنان داخلی و خارجی خود پیروز خواهند شد

حجت الاسلام والمسلمین محمود حیدری پارسا امام جمعه شهرستان بنجار در خطبه نماز جمعه شهرستان بنجار اظهار داشت: پاسخ درست و مناسب بدهید و مسئولان مربوطه باید همکاری کنند تا این افراد از امتیازات و خدمات نظام اسلامی بهره مند شوند. جمهوری ایران.

وی با اشاره به میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی گفت: قطعاً دعوت این پیامبر الهی به خیر و نیکی و دعوت مسیحیان به پذیرش دین مبین اسلام می تواند موجب نجات دین شود. مسیح، و در حالی که آنها در وضعیت خوبی در جهان نخواهند بود، به دنبال هرج و مرج و درگیری هستند.

حاطب جمعه از شهرستان بنجار در ادامه به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و افزود: در کشور ما بعد از 43 سال نباید با فعالیت های خود شاهد بی سوادی، ترک تحصیل و ترک تحصیل باشیم که قطعاً باید با چاره اندیشی ریشه کن شود. برنامه ریزی برنامه ریزی شده: بیایید با آموزش و پرورش با همکاری اولیا و اولیاء این خلاء را پر کنیم و سرانه سواد را در استان و منطقه افزایش دهیم.

وی همچنین به 18 دی ماه روز بصیرت امت و پیمان با ولایت اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور و پشتیبانی ولایت و رهبری نقشه های دشمن را خنثی کردند و ثابت کردند که نظام همیشه وقتی مردم به آن نیاز داشته باشند، وارد عمل می شود و دشمنان داخلی و خارجی را ناامید می کند، رزمایش های اخیر در خشکی و دریا توسط نیروهای مسلح بازدارندگی ایران را نشان می دهد و با پاسخ قاطعانه و قاطعانه به دشمنان داخلی و خارجی پیام می دهد که اشتباه کنند. متأسفانه با رزمندگان ایرانی روبرو خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان بنجار در ادامه از کشاورزان و تراکتور داران منطقه سیستان از شرکت کشاورزی نفت و جهاد گلایه کرد و تاکید کرد: سهمیه سوخت آنها کاهش یا کاهش یافته است و از مسئولان مربوطه تقاضا داریم با این کارگران در حین تانکر برخورد کنند. ترانزیت مخازن سوخت به افغانستان چرا باید با کاهش یا کاهش سوخت ادوات کشاورزی نارضایتی را به مردم تزریق کنیم؟

وی بیان کرد: امیدواریم سفر استاندار و مسئولان محلی برای مردم برکات خیر داشته باشد و شاهد باز شدن هدفمند مرز و تبادل کالا از سوی فقرا و مردم کوچه و خیابان باشیم و می توان از مسئولین جویا شد. برای حق آبه هلمند و ترتیب دریافت آنها.»

9D معجزه الهی را در برابر شورش های دشمن نشان می دهد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با اشاره به رزمایش غرور آفرین پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) 17 و هشدار قاطع ایران نسبت به گستاخی برخی دولت های مزدور گفت: در سطح وسیعی توسط سپاه پاسداران انجام شد: «به دوستان و جبهه مقاومت و سایر پیام‌ها برای افرادی که در مورد جمهوری اسلامی سخنان خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: امروز هیچ نیرویی در هیچ نقطه ای از کشور توان مقابله و حمله نظامی را ندارد و همه بدانند که اگر کسی با کارشکنی های ناجوانمردانه دشمنان جمهوری اسلامی همکاری کند، حتما مورد ضربه نظام و نظام قرار خواهد گرفت. سپاه پاسداران».

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه این رزمایش در تمامی ابعاد به صورت تهاجمی در نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و فضایی و سازمان سایبری الکترونیک سپاه در حال انجام است، ادامه داد: با خروج آمریکا از عراق و افغانستان، تقسیم کار انجام شده است. رژیم دروغین از اسرائیل و برخی کشورهای منطقه برای فریب استفاده می کند، اما آنها می دانند که نمی توانند در مقابل گروهی به نام مقاومت بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که در مقابل ابرقدرتی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اولین نیروی منطقه است، ضعیفتر از آن هستند که کوچکترین تحرکی داشته باشند. زیرا این نظام، نظام الهی است و دشمنان نظام، دشمنان شیطان.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت انقلابی و مردمی که امروز در بحث معیشتی و اقتصاد فعال هستند به خوبی عمل کنند تا شاهد وضعیت بهتری در این حوزه باشیم.

امام جمعه سراوان گفت: 20 دی ماه روز روشنگری و میثاق امت با ولایت است و این روز یکی از ایام الله مجید است.

حجت الاسلام والمسلمین بامری گفت: از قیام دشمنان غافل نشویم چرا که 20 دی حماسه ای بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز است که معجزه الهی را در برابر هجمه سنگین قیام و جنگ نرم و کودتای مخملی نشان داد. دشمن و این روز نشانه بصیرت و قدرت طبیعی ملت و میثاق محکم با ولایت است.

وی افزود: 9 دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دین، بصیرت، دشمن شناسی و اقدامات وظیفه مدارانه در زمان خنثی سازی توطئه های خارجی و داخلی توسط مردم است. “

خطیب نماز جمعه سراوان گفت: در این روز شاهد هجمه بزرگ برای تخریب نظام اسلامی بودیم، فتنه گران داخلی با رنگ ها و لباس های مختلف اغوا و خیانت کردند و عمدا بر طبل اغتشاش کوبیدند، هنجارشکنی کردند و به عاشورا بی احترامی کردند. از مجاهدان «پا روی شهدا گذاشتند که نابخشودنی است و این خیانت فراموش نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان داشت: پیام این است که هوشیار نباشیم که دشمن با نبرد، ابزار و توطئه وارد شود، بنابراین 20 دی باید بزرگ و حماسی بماند.

ترس دشمنان از شخصیت برجسته سردار سلیمانی پس از شهادت وی همچنان ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی; امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شخصیت حاج قاسم شخصیت برجسته ای است و باید دومین سالگرد این رهبر بزرگ اسلام را گرامی داشت. . ما فهمیدیم و باید برایشان جلسه و تشریفات بگذاریم.

وی افزود: سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح را به برادران مسیحی تبریک می گوییم و حرکت هایی که استکبار جهانی به نام حضرت مسیح انجام می دهد باید متوقف شود و برادران مسیحی ما هوشیار باشند.

خطیب جمعه چابهار با اشاره به روز ایمنی و مقابله با بلایای طبیعی گفت: در مقابله با بلایای طبیعی بسیار کم کار کرده ایم و هر حادثه ای که اتفاق می افتد به ما آسیب می زند. اگر جایی در خطر داریم باید قوی باشیم اگر در جاده سیل باشد می سازیم و تعمیر می کنیم تصادف می کند اما به ساخت و ساز و خانه توجهی نداریم.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب تقریبا 90 درصد مردم بی سواد بودند. امام خمینی (ره) در اولین گام نهضت سوادآموزی را راه اندازی کرد و مایه مباهات جمهوری اسلامی ایران است که امروز حدود 90 درصد مردم ایران باسواد هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به 18 دی گفت: با وحدت رهبری و ملت، نظام از یک توطئه بسیار بزرگ نجات یافت. دشمنان با کودتای کشورهای دیگر می خواستند در کشور هم همین کار را بکنند، قیام انقلاب بر ما تأثیر بگذارد، اما در سایه روستا و هوشیاری رهبری و بصیرت مردم این توطئه سرکوب شد. و نظام ما از جنایت نجات یافت، ایران عاقل، زیرک و دشمن است.

وی با اشاره به سیره پیامبر اعظم 17 سپاه گفت: دولت ما در جنوب توده ای قدرتمند در مقابل رژیم صهیونیستی است و نشان داده است که اگر اشتباه کنید در مقابل چنین ملت بزرگی ایستادگی خواهید کرد. در این رزمایش آخرین دستاوردها و تسلیحات جدید آزموده شده است و ملت ایران با تمام توان و منافع خود از خود در برابر دشمنان دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید